21.10.2020 / 08:15
StoryEditor

Produkty bezmięsne rozpychają się na półkach

Mleka roślinne, dania gotowe i pasty kanapkowe to najczęściej kupowane przez Polaków roślinne zamienniki produktów zwierzęcych. Roczna wartość ich sprzedaży to już ponad 440 mln zł. Najchętniej sięgają po nie konsumenci młodsi, głównie mieszkańcy dużych miast.

Jak wynika z danych agencji Nielsen, największą wartość osiągnęły na naszym rynku mleka roślinne: 253 mln zł, dania gotowe typu wege burgery, czy falafele (107 mln zł) oraz past...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 15:39
StoryEditor
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera "Tu Okuniewska"
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera ”Tu Okuniewska” (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, właściciel marki Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu "Tu Okuniewska". Czego będą dotyczyły podcasty?

Pierwszy z nich, który miał premierę 24 listopada, oraz drugi, który pojawi się 22 grudnia, poruszają jeden z najważniejszych, a zarazem najczęściej pomijanych tematów kobiecej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2024 / 17:09
StoryEditor
Glovo i handel niespożywczy. Firma potwierdza sukces testów sprzedaży produktów zoologicznych
Glovo i handel niespożywczy. Firma potwierdza sukces testów sprzedaży produktów zoologicznych (fot. Vlad Ispas/shutterstock)

Glovo i Kakadu Zoo ogłaszają sukces swojej współpracy, która od lipca 2024 roku pozwoliła na dostarczanie produktów zoologicznych do klientów w 5 miastach w Polsce. Wspólna inicjatywa staje się kamieniem milowym w dostawach produktów niespożywczych. W ilu miejscowościach będzie można skorzystać z zoologicznego q-commerce?

Współpraca między Glovo, jedną z wiodących platform dostaw na żądanie, a Kakadu Zoo, jedną z czołowych sieci sklepów zoologicznych w Polsce, rozpoczęła się w lipcu 2024 roku. Po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 19:51