Marketing i strategie promocyjne

Lidl kontra Biedronka. Jak wojnę cenową dyskontów widzą konsumenci? Czego chcą od promocji i która sieć według nich oferuje najniższe ceny? [UNIKALNE BADANIE/GRAFIKI/KOMENTARZE] 21.01.2025 / 19:09

W zeszłym roku masło podrożało średnio o ponad 7 procent. Najmocniej w supermarketach 21.01.2025 / 10:23

Kto wydawał na świąteczną reklamę najwięcej? Jest zdecydowany lider 21.01.2025 / 08:26

Koktajl z serialu "Emily w Paryżu” wycofany ze sprzedaży w sklepach Carrefour. Francuska sieć przyznała się do błędu 16.01.2025 / 08:51

Aldi inaczej niż Lidl i Biedronka zaprasza kierowców do parkowania przy sklepach sieci. Dlaczego? 11.01.2025 / 10:22

Kaufland robi wprawki do rywalizacji z Biedronką na Słowacji. Niemiecka sieć w najnowszej kampanii nawiązuje do biedronkowego hasła 08.01.2025 / 19:22

Ikea ogłosiła nietypowy konkurs dla klientów. Można wygrać… nocleg w jednym ze sklepów sieci 07.01.2025 / 09:53

Duża kolaboracja na rynku retail mediów. Agencje obsługujące Auchan i Leroy Merlin łączą siły także w Polsce 03.01.2025 / 11:43

Poczta Polska zatrudnia menedżerkę z Grupy Żabka. Kamila Perka na pokładzie spółki Skarbu Państwa
Polskie mięso wcale nie było polskie. Kontrola przeprowadzona w hipermarketach w całym kraju wykazała duże nieprawidłowości
Właściciel sieci Żabka, fundusz CVC Capital Partners rozważa przejęcie dużej sieci handlowej
Carrefour i jego nowa strategia w Polsce. Czy przyjęta taktyka nada nowej dynamiki i wzmocni pozycję francuskiej sieci na naszym rynku?
Polacy coraz częściej wybierają kosmetyczny minimalizm. Ile produktów z branży beauty kupuje statystyczny konsument?