Rosnące ceny i zmniejszona siła nabywcza konsumentów wpływają na ich decyzje zakupowe w okresie przedświątecznym. Jak pokazuje najnowsze badanie EY "Holiday Shopping Survey", klienci coraz bardziej świadomie podchodzą do wydatków, chętniej korzystając z okazji, ale jednocześnie zachowując dystans do obietnic promocyjnych.
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Sejm przegłosował nowelizację ustawy o systemie kaucyjnym. Czas na Senat
Ile Carrefour płaci za butelkę PET? Sieć oferuje najwyższą w Polsce stawkę za zwracane plastikowe opakowania po napojach
Branża zadowolona ze zmian w systemie kaucyjnym. Czas na głosowania w Sejmie
Walizki nie schodzą. Wittchen pod presją kosztową. Firmie szkodzi ostra konkurencja cenowa ze strony chińskich platform handlowych. Jak spółka chce się bronić?