Sprzedawcy detaliczni muszą poruszać się w środowisku, w którym pomimo malejącej inflacji dominuje ostrożność zakupowa, a jednocześnie konsumenci oczekują zdrowej żywności, zrównoważonego rozwoju i regionalnej autentyczności. Postęp technologiczny, zwłaszcza w zakresie sztucznej inteligencji i automatyzacji, zmienia koncepcję konkurencyjności. Jednocześnie nieprzewidywalne wyzwania, takie jak ekstremalne zjawiska pogodowe i niestabilność polityczna, wymagają od organizacji zachowania wysokiej adaptacyjności i czujności.
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące?
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe