Wciąż jeszcze wyzwaniem dla q-commerce jest stworzenie takiego modelu biznesowego, który umożliwi zaoferowanie cen produktów i kosztów dostawy, jakie klient będzie w stanie zaakceptować. Komentuje Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future.
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Amerykański sen spełnia się w Dino. Marcin Jędraszak zaczynał za kasą w markecie Dino, a teraz będzie zarządzał firmą
W Biedronce szykuje się armagedon. Sieć organizuje promocje z kostką masła gratis
Pułapki systemu kaucyjnego. Ekspert wskazuje nieścisłości
Straż Pożarna idzie na wojnę z "paletozą". Szokujące wyniki kontroli w polskich sklepach [TYLKO U NAS]