Wrześniowe badanie koszyka cenowego ASM Saleforce Agency przyniosło powrót do status quo, bo tak można nazwać wielomiesięczne liderowanie Auchan w rankingu sieci, w których za zestaw 40 podstawowych artykułów FMCG klienci płacą najmniej. Co stało się z Lidlem, który w poprzednim badaniu był numerem 1 oraz z Biedronką, która w sierpniu zajęła trzecie miejsce na podium i musiała uznać wyższość swojego największego rywala?
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Sejm przegłosował nowelizację ustawy o systemie kaucyjnym. Czas na Senat
Nie żyje twórca i prezes Grupy Chorten. Krzysztof Pakuła zmarł w wieku 68 lat
Branża zadowolona ze zmian w systemie kaucyjnym. Czas na głosowania w Sejmie
Poseł Petru zgłosił chęć pracy w Wigilię w kasie marketu, a związkowcy chcą mu w tym pomóc