Konsument i trendy

Dominacja dyskontów trwa. Kupują tam wszyscy bez względu na wiek 02.04.2025 / 11:44

"Świątyń handlu" jest za dużo? Co trzeci Polak uważa, że mamy przesyt galerii handlowych 02.04.2025 / 08:57

Anna Mitura, PepsiCo: Relacja "zetek" z marką nie może być transakcyjna [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 18:51

Kuba Antoszewski, Kantar Polska: Budujmy relacje z gen Z, ale nie odmładzajmy marki na siłę, alienując starszych klientów [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:50

Krzysztof Bogacz, Lotte Wedel: Kiedy tylko kryzys minie wracamy z kategorii giftingowej do codziennej [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:42

Alina Grencel, Dealz: Jesteśmy dyskontem, ale nie zamierzamy przyłączać się do wojny cenowej [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 11:54

Wojciech Szczepanowski, Kaufland: Cena odgrywa dla klienta nadal dużą rolę, ale pojawiły się inne priorytety [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 10:59

Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek 28.03.2025 / 16:57

Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok?
Electrolux, RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert na celowniku UOKiK. Przeszukania w siedzibach spółek! Podejrzenie zmowy cenowej
Dlaczego właściciel sieci Makro C&C wycofa swoje akcje z giełdy? Mamy oficjalne uzasadnienie
Grupa Eurocash sprzeda jedną ze swoich sieci handlowych, to ponad 400 sklepów