Konsument i trendy

Ani Biedronka, ani Lidl. W styczniu 2025 r. to Auchan był królem niskich cen. Dziwi pozycja hal Makro [KOSZYK ASM SFA] 27.02.2025 / 05:00

Co jest ważne dla klienta przy wyborze sieci handlowej czy sklepu? Znamy odpowiedź na to pytanie 26.02.2025 / 15:59

Nastroje polskich konsumentów w grudniu 2024 r. były wyraźnie lepsze od średniej dla UE [GfK – An NIQ Company] 26.02.2025 / 12:16

Co czwarty Polak śpi poniżej 5 godzin, a 66 proc. korzysta z telefonu nocą. Czy przeglądamy wtedy e-gazetki Lidla lub Biedronki? 23.02.2025 / 11:15

Jest nowa moneta kolekcjonerska - z Batmanem! Dostępność? Tylko 100 sztuk na świecie 22.02.2025 / 15:05

Co wolą Polacy: pączka czy drożdżówkę? Nowe badanie PMR z okazji nadchodzącego tłustego czwartku 21.02.2025 / 10:48

Mapa diet pudełkowych: są spore zmiany. Rośnie ich rola w mniejszych miastach 20.02.2025 / 11:13

Widoczna poprawa obecnych nastrojów konsumenckich. Czy sytuacja się utrzyma? 19.02.2025 / 11:04

Poczta Polska zatrudnia menedżerkę z Grupy Żabka. Kamila Perka na pokładzie spółki Skarbu Państwa
Polskie mięso wcale nie było polskie. Kontrola przeprowadzona w hipermarketach w całym kraju wykazała duże nieprawidłowości
Adrian Zandberg w Kauflandzie. Nie poszedł tam na zakupy, wezwał policję
30 lat darmowych zakupów w Lidlu. Kto, gdzie i jak może je wygrać?
Kaufland wykorzystał potencjał lokalizacji po Tesco! O tym jak to zrobił mówi Aleksandra Gos-Portka, dyrektor sprzedaży w Kaufland Polska [TYLKO U NAS]