Hipermarkety od lat borykają się z wieloma problemami, które są efektem nie tylko ostrej konkurencji i rozwoju dyskontów, ale także długoterminowych trendów rynkowych i konsumenckich. Sieci sklepów wielkopowierzchniowych usiłują na nowo wynaleźć ten format wprowadzając m.in. elementy, które kojarzą się właśnie dyskontami. Przykładem może być Carrefour, który z jednej strony ma sieć dyskontów Supeco, a z drugiej wprowadza do hipermarketów koncept Outletu, gdzie asortyment jest ograniczony i precyzyjnie dobrany, a głównym przekazem jest niska cena. Auchan uruchamiając w Polsce hipermarkety dyskontowe Atac poszedł jeszcze dalej. Warto zadać więc pytanie, czy nowy koncept to gamechanger nie tylko wśród hipermarketów, ale także na rynku FMCG?
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Poseł Petru zgłosił chęć pracy w Wigilię w kasie marketu, a związkowcy chcą mu w tym pomóc
Sejm przegłosował nowelizację ustawy o systemie kaucyjnym. Czas na Senat
Żabka przywraca osoby powyżej 55 lat na rynek pracy. Jak to robi?
GK Specjał może przejąć SPAR Polska! UOKiK daje zielone światło na transakcję