Innowacje i strategie asortymentowe

Biedronka idzie pod prąd. Sieć zwiększa liczbę placówek, w których sprzedaje prasę 04.07.2024 / 13:05

Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell: Wierzę w niewidzialną rękę rynku, która określi udziały marek własnych w ofercie sklepów 01.07.2024 / 11:33

Produkty wysokobiałkowe zyskują na popularności. Nowe dane firmy Mintel 22.06.2024 / 10:00

Biedronkowy outfit. Do sprzedaży wchodzi nowa kolekcja ubrań i dodatków dla fanów sieci 21.06.2024 / 16:52

Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta" 21.06.2024 / 14:21

Aldi reorganizuje zarządzanie zakupami. Pomoże w tym weteran z Lidla 10.06.2024 / 10:09

Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Myślimy szerzej o rynku i budujemy kompleksowy świąteczno-piernikowy świat 06.06.2024 / 13:47

Ferrero wypuści na rynek... roślinną Nutellę. Przełomowy moment w historii włoskiego giganta słodyczowego 21.05.2024 / 16:58

Lidl Polska rośnie szybciej niż Biedronka. "Obraliśmy właściwy kierunek" - mówi Michał Nowaczyk, CFO spółki
Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania
Meghan, księżna Sussex, wprowadza na rynek nową markę, pod którą będzie oferować... dżemy
Prawie trzy czwarte Polaków uważa system kaucyjny za najlepszy sposób na odzyskiwanie opakowań, ale segregacja nadal jest popularniejsza niż zwrot do automatów
Adrian Zandberg w Kauflandzie. Nie poszedł tam na zakupy, wezwał policję