Big Data i sztuczna inteligencja

Innowacje w polskim handlu. Sztuczna inteligencja czeka na swoją szansę 26.09.2024 / 17:00

Wojciech Ozimek, współzałożyciel One2tribe: AI zmienia sposób działania sieci handlowych 10.09.2024 / 13:05

W zeszłym roku cyberataki kosztowały polski sektor detaliczny 87 mld zł 09.09.2024 / 14:32

Decathlon rozda zniżki za dane ze smartwatchy. Trzeba ćwiczyć przynajmniej godzinę w tygodniu 02.09.2024 / 12:00

Żabka garściami czerpie ze sztucznej inteligencji. AI pomaga sieci m.in. dobrać asortyment do sklepów i ocenić potencjał lokalizacji 29.08.2024 / 09:49

Sztuczna inteligencja nawet w zamrażarkach. Jak Unilever optymalizuje sprzedaż lodów? 26.08.2024 / 10:53

Scandit przejmuje MarketLab. Firma zapowiada innowacyjne rozwiązania 22.08.2024 / 09:46

PayEye i Exorigo-Upos testują terminal do płatności twarzą 21.08.2024 / 15:18

Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek
Dlaczego właściciel sieci Makro C&C wycofa swoje akcje z giełdy? Mamy oficjalne uzasadnienie
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Grupa Eurocash sprzeda jedną ze swoich sieci handlowych, to ponad 400 sklepów