Rynek żywności funkcjonalnej

Marian Owerko, Grupa FoodWell: Tworzymy grupę o dużym potencjale produkcyjnym i dystrybucyjnym, skupionej na e-commerce oraz eksporcie 12.10.2022 / 09:41

Biedronka wprowadza do sklepów produkty marki własnej Go Active dla uprawiających sport 18.09.2022 / 10:14

Dominika Kowalewska, OneDayMore: Rynek funkcjonalnych produktów zbożowych ma dobre perspektywy 22.08.2022 / 12:18

Anna Lewandowska szuka CEO dla swojej firmy Foods by Ann 04.04.2022 / 19:42

Trzy kluczowe trendy na polskim rynku e-grocery w 2022 r. Jak budować asortyment? [ANALIZA] 30.12.2021 / 13:36

Supersonic Food chce podbić półki sklepów w Polsce. W planach pozyskanie funduszy na inwestycje i ekspansję 26.11.2021 / 20:42

Polski producent kombuchy podbija światowe rynki. Spożywczy start-up odnosi sukcesy 22.03.2021 / 19:24

Maspex rozwija nowe rozwiązania żywnościowe dla pacjentów onkologicznych 18.06.2020 / 08:23

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? [TYLKO U NAS]
ROP, czyli Rozmowy Okropnie Problematyczne. Batalia ważniejsza od tej o system kaucyjny
Biedronka wyciąga rękę do pracowników, którzy buntują się przeciwko nowym zasadom przyznawania premii
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu