Paweł Piątek, dyrektor generalny grupy spółek Danone w Polsce, szkicuje scenariusze dla rynku FMCG na 2025 r. i podsumowuje działania firmy w mijającym roku. Niemal wszystkie rynki, na których działa firma, rozwijają się. Wyjątkiem jest kategoria żywności dla niemowląt i małych dzieci, która notuje spadki ze względu na niekorzystne trendy demograficzne.
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące?
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe