W obecnych realiach kluczowa pozostaje właściwa cena – nie ma jeszcze mowy o powrocie do tematów takich jak premiumizacja – uważa Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający CPS GfK/YouGov. W jego opinii najważniejszym wyzwaniem będzie raczej zachęcenie konsumentów do powrotu do zakupów w kategoriach, z których wydatki ograniczyli lub całkowicie zrezygnowali, a także zwiększenie częstotliwości zakupów u pozostałych klientów.
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Nie Biedronka i nie Lidl. Wiemy kto kupił masło z państwowych rezerw strategicznych. Czy ceny spadną?
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nowelizującą przepisy o systemie kaucyjnym! Został już tylko jeden krok
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice