Marki własne i marki prywatne

Marki własne w Europie. W jakich krajach private brands poczynają sobie najlepiej i gdzie plasuje się Polska? [DANE] 08.12.2024 / 12:22

Błażej Wilamowski, Oshee Polska: tworzymy monopol na funkcjonalność. Jak firma przekonuje detalistów do świadomego budowania oferty napojów i żywności nowej generacji? 28.11.2024 / 12:54

Dyskonty zbliżają się do progu 45 proc. udziałów w rynku. Małe sklepy systematycznie oddają pole 21.11.2024 / 08:59

Answear.com powrócił na ścieżkę wzrostu - wyniki za III kwartał określa jako solidne 20.11.2024 / 10:34

Intermarche stawia na marki własne. Sieć chce wykonać ambitny plan do 2026 roku 19.11.2024 / 09:15

Biedronka audytuje dostawców na potęgę. Po co sieć robi tyle kontroli? 13.11.2024 / 21:35

Właściciel sieci Makro walczy o zyski. Dystrybutor stawia na aktywną sprzedaż i bardzo mocny rozwój marki własnej 13.11.2024 / 17:00

Biedronka rozszerza koncept promocji marek własnych. Tym razem sieć chce budować rozpoznawalność marki Polaris 08.11.2024 / 13:11

Foodex rzuca wyzwanie Żabce. Ukraińcy otwierają pierwszy sklep w formacie convenience i zapowiadają budowę ogólnopolskiej sieci handlowej [NASZ NEWS]
Grupa Eurocash sprzeda jedną ze swoich sieci handlowych, to ponad 400 sklepów
Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek
Remigiusz Czernecki, wiceprezes GK Specjał na Retail Trends 2025: SPAR może mieć w Polsce nawet tysiąc sklepów
Eurocash podaje wyniki. Co z nich wynika? W jakich kolorach Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash widzi ten rok?