Marki własne i marki prywatne

Biedronka wchodzi na kolejny rynek. Czy to Rossmann będzie największą ofiarą działań dyskontera? 07.04.2025 / 12:33

Polska żywność hitem Lidla w innych krajach! Oto lista TOP 5 kierunków eksportu wewnątrz sieci 04.04.2025 / 16:23

Krzysztof Bogacz, Lotte Wedel: Kiedy tylko kryzys minie wracamy z kategorii giftingowej do codziennej [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:42

Paweł Szuba, Corri: Klient szuka czegoś odmiennego, woli zapłacić więcej, ale i dostać więcej [RETAIL TRENDS 2025] 01.04.2025 / 16:40

Producent narzędzi oskarża sieć Lidl o skopiowanie produktu i jego sprzedaż pod marką Parkside 15.03.2025 / 08:00

Kaufland pokazuje, jakie marki i produkty Polacy kupowali w jego sklepach najczęściej 13.03.2025 / 13:51

Carrefour wdraża kody 2D w marce własnej. Kiedy wszystkie kasy będą w stanie je odczytać? 06.03.2025 / 13:41

Brian Olesen, CEO Netto Polska: Chcemy mieć głos na rynku [OBSZERNY WYWIAD] 05.03.2025 / 10:12

Grupa InPost szybko rośnie za granicą. Operator ma już więcej paczkomatów na rynkach zewnętrznych niż w Polsce
Duża sieć handlowa wchodzi na stacje Avia. Teraz na ok. 50 z nich działają sklepy SPAR. Co dalej ze współpracą?
Biedronka od pięciu lat zwiększa udziały rynkowe średnio o ponad 1,2 p.proc. rocznie. Ile zdobyła w tym roku?
Specjał rozwija sieć SPAR i zwiększa potencjał logistyczny całej grupy
Makro po ostrych cięciach. Jak wygląda przyszłość hurtownika na polskim rynku?