Sieć Intermarché konsekwentnie rozwija ofertę marek własnych. Z informacji przekazanych portalowi wiadomoscihandlowe.pl przez Tamarę Weichert, kierownika Działu Marek Własnych w Intermarché, wynika, że w ubiegłym roku na półkach supermarketów tej sieci pojawiło się 160 nowości pod własnymi brandami. Jakie wyglądają tegoroczne plany Intermarché w tym zakresie?
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Grupa Specjał nowym właścicielem SPAR Polska! Zagraniczna sieć handlowa w rękach polskiej firmy
Nowa aplikacja Pyszne.pl podąża za zmianami platformy JustEat Takeaway.com we wszystkich krajach europejskich
Żabka uruchomi nową usługę, której niewielu się spodziewało. To „skok” w mobilność! [TYLKO U NAS]
Aluminiowa butelka, a może plastikowe puszki, czyli opakowania, których prawo nie przewiduje. Jak system kaucyjny poradzi sobie z nietypowymi przypadkami?