Chcemy, aby Bacówka była pierwszym wyborem, jeśli chodzi o polskie wyroby tradycyjne premium. Od Tokio do Brzeska – mówi Dariusz Kucz, prezes firmy Bacówka Towary Tradycyjne w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl. Kluczową rzeczą dla osiągnięcia tego celu będzie rozwój sieci sklepów. Wiemy, gdzie Bacówka ma zamiar je otwierać.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Grupa Specjał nowym właścicielem SPAR Polska! Zagraniczna sieć handlowa w rękach polskiej firmy
Żabka uruchomi nową usługę, której niewielu się spodziewało. To „skok” w mobilność! [TYLKO U NAS]
Aluminiowa butelka, a może plastikowe puszki, czyli opakowania, których prawo nie przewiduje. Jak system kaucyjny poradzi sobie z nietypowymi przypadkami?
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?