W odpowiedzi na dynamiczny rozwój sprzedaży poprzez platformy cyfrowe, firma PepsiCo wprowadziła na polski rynek aplikację PepHub, dedykowaną klientom z branży HoReCa. Pod koniec stycznia, po kilku tygodniach działania, na platformie zarejestrowało się 50 proc. klientów firmy, a 42 proc. złożyło zamówienia.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Grupa Specjał nowym właścicielem SPAR Polska! Zagraniczna sieć handlowa w rękach polskiej firmy
EUROCASH WYDA 40 MLN ZŁ NA ROZWÓJ SIECI MOJE SKLEPY. Nowa strategia jest krokiem milowym w rozwoju naszych sieci partnerskich - uważa Dominik Kasperek z Eurocash Sieci Partnerskie
Kasjerka po 32 latach pracy załamana tak niską emeryturą. Związki zawodowe biją na alarm
InPost chwali się nowym narzędziem do sprawdzania kurierów. To koniec z jeżdżeniem bez prawa jazdy