Nowe technologie dla handlu

Rafał Cieślakowski, Studenac: Studenac jest siecią, która najbardziej wdraża nowe technologie w Chorwacji [RETAIL TRENDS] 04.04.2025 / 15:49

Sieć Dino wprowadza nowy koncept sklepu autonomicznego 03.04.2025 / 14:08

Co Polacy sądzą o sklepach autonomicznych? Kto w nich robi zakupy i ile razy w tygodniu? 02.04.2025 / 15:40

Paweł Ziębaczewski o automatycznych sklepach: chcemy pokazać, że można skalować biznes w troszkę innym formacie [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 15:31

Paweł Ziębaczewski, Mago S.A.: inwestycja w nowe technologie dla wielu sieci handlowych może być decyzją o przetrwaniu [Retail Trends 2025] 02.04.2025 / 14:53

Czy Polacy lubią kasy samoobsługowe w sklepach spożywczych? Czy może irytują ich jak cholera? 02.04.2025 / 14:50

Biedronka królową! Jakie aplikacje i programy lojalnościowe Polacy kochają najbardziej? 02.04.2025 / 13:50

Maciej Wojciechowicz, Footprints AI: jeśli chodzi o retail media to jesteśmy za Rumunami. Dlaczego detaliści powinni w nie inwestować? [Retail Trends 2025] 01.04.2025 / 17:56

Świat nie dogoni Żabki! - uważa Krzysztof Krawczyk, szef CVC w Polsce
Lidl rzuca wyzwanie sieciom Decathlon i 4F. Dyskonter chce zbudować najsilniejszą markę odzieży sportowej w Europie
Dino znów zaskoczy konkurentów. Sieć wejdzie w nowe obszary biznesowe. Czym chce się zająć? [TYLKO U NAS]
Biedronka wyciąga rękę do pracowników, którzy buntują się przeciwko nowym zasadom przyznawania premii
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: lokalni dostawcy i nowe technologie to klucz do rozwoju handlu