Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Grupa Specjał nowym właścicielem SPAR Polska! Zagraniczna sieć handlowa w rękach polskiej firmy
Żabka uruchomi nową usługę, której niewielu się spodziewało. To „skok” w mobilność! [TYLKO U NAS]
Aluminiowa butelka, a może plastikowe puszki, czyli opakowania, których prawo nie przewiduje. Jak system kaucyjny poradzi sobie z nietypowymi przypadkami?
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?