Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką trwa w najlepsze. Jak na tę sytuację reagują konsumenci? Są już zmęczeni czy chętnie korzystają z kolejnych okazji zakupowych? Odpowiedź przynoszą wyniki badania* przeprowadzonego specjalnie dla "Wiadomości Handlowych" przez analityków z UCE Research.
Myprice w Polsce. Rosyjska sieć hard dyskontów otworzyła pierwsze sklepy w naszym kraju! Dawne Mere chce przyciągnąć klientów z... Ukrainy [TYLKO U NAS/GALERIA]
Nie Biedronka i nie Lidl. Wiemy kto kupił masło z państwowych rezerw strategicznych. Czy ceny spadną?
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nowelizującą przepisy o systemie kaucyjnym! Został już tylko jeden krok