Lojalność i programy lojalnościowe

Lidl startuje z programem Benefit Plus. Dla klientów: zniżki do kina, tańsze paliwo i... rabat na subskrypcję Onetu 07.10.2024 / 10:23

InPost wprowadza swój program lojalnościowy. Klienci będą zbierać InCoiny 01.10.2024 / 12:01

Gang Produkciaków niedawno wystartował, a do klientów Biedronki trafiło 800 tys. maskotek 27.09.2024 / 11:36

Konferencja IAB: retail media w walce o uwagę i lojalność klienta 27.09.2024 / 11:12

Żabka rozdaje w sklepach... papierowe kupony. Chce przyciągnąć klientów, którzy nie korzystają z Żappki? 16.09.2024 / 13:27

Aplikacja Vitay napędza sprzedaż na stacjach Orlen. Koncern ogłasza sukces wakacyjnej promocji 06.09.2024 / 16:06

Ponad połowa wizyt w sklepie stacjonarnym w centrum handlowym kończy się zakupem 05.09.2024 / 17:29

Decathlon rozda zniżki za dane ze smartwatchy. Trzeba ćwiczyć przynajmniej godzinę w tygodniu 02.09.2024 / 12:00

Posłowie interweniują w sprawie oferty Żabki dla pracowników Poczty Polskiej. „Cyniczna i bezczelna próba żerowania na pracownikach”
Lidl Polska rośnie szybciej niż Biedronka. "Obraliśmy właściwy kierunek" - mówi Michał Nowaczyk, CFO spółki
Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania
Meghan, księżna Sussex, wprowadza na rynek nową markę, pod którą będzie oferować... dżemy
Prawie trzy czwarte Polaków uważa system kaucyjny za najlepszy sposób na odzyskiwanie opakowań, ale segregacja nadal jest popularniejsza niż zwrot do automatów