Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu W 2024 roku producent i dystrybutor kosmetyków firma Rituals Cosmeticsosiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21 proc. we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe. Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio pięć nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
Konkurent Rossmanna zapowiada mocny rozwój. Sieć niemieckich drogerii chce podwoić liczbę sklepów w Polsce 24.01.2025 / 17:48
Rossmann notuje rekordowe obroty w Polsce. To najlepsze wyniki w 32-letniej historii sieci drogerii w naszym kraju 21.01.2025 / 13:14
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące? 20.01.2025 / 08:35
Czy branża spożywcza powinna bać się Donalda Trumpa? Czy wojna celna uderzy w producentów żywności w Polsce i Europie? 17.01.2025 / 20:41
Zwolnienia w Oriflame! Koncern zamyka fabrykę w Polsce i przenosi produkcję za granicę. Jak firma się tłumaczy? 11.01.2025 / 10:38
Artykuł sponsorowany Pierwsze na polskim rynku kapsułki żelowo – proszkowe do prania 5w1 Der Waschkönig – totalna innowacja, maksymalna koncentracja, niebywała wygoda. 03.01.2025 / 11:30
Abris sprzedaje dużego producenta papierowych wyrobów higienicznych. Nabywca to inny fundusz private equity 11.12.2024 / 09:46
Swarovski wchodzi w kosmetyki. Firma od kryształów nawiązuje współpracę z topowym graczem z branży beauty 07.12.2024 / 12:35
Marcin Gortat zdradza kulisy wejścia w biznes kosmetyczny i mówi o tym, co jest kluczowe dla jego powodzenia [WIDEO] 15.11.2024 / 12:34
Jak rósł sektor FMCG? Jakie kategorie napędzały jego wzrost? Nastroje konsumenckie pokazują co może czekać rynek w nadchodzących miesiącach [ANALIZA] 13.11.2024 / 10:51
Agata Grysiak Branże spożywcza i kosmetyczna w sojuszu. Skąd wziął ten alians i kto może na nim zarobić? [ANALIZA] 06.11.2024 / 12:14
Magda Głowacka Pokolenie Rossmanna, pokolenie Hebe. Rośnie zainteresowanie kosmetykami wśród młodszych pokoleń [ANALIZA] 31.10.2024 / 14:44
Artykuł sponsorowany Alergia i jakość głównym daniem wystąpienia marki JELP na tegorocznym Forum Branży Kosmetycznej. 29.10.2024 / 12:12
Delia Cosmetics inwestuje w rynek kosmetyków dla mężczyzn. Firma przejmuje spółkę Masveri 26.10.2024 / 14:17
Trzy czwarte detalistów deklaruje, że inwestuje w AI, ale tylko co piąty ma średnioterminową strategię [FBK24] 24.10.2024 / 16:29
Artykuł sponsorowany Zawieszki toaletowe Bref Spa Moments Harmony 2x50 g otrzymały tytuł Perła Rynku FMCG 2024 SREBRO 19.10.2024 / 15:33
Ponad miliard na pieluszki. Rynek artykułów higienicznych i kosmetyków dla dzieci w Polsce 2024 24.09.2024 / 09:38
MAMY TO! Rynek FMCG rośnie, a napędza go wzrost sprzedaży ilościowej. Które kategorie rosły najmocniej? [ANALIZA] 19.09.2024 / 09:56
TOP 10 tygodnia: Luis Amaral, SPAR, Dino, Eurocash, wyższa od zakładanej podwyżka płacy minimalnej oraz liczne fuzje i przejęcia w FMCG 14.09.2024 / 12:36
Velvet Care konsoliduje rynek artykułów higienicznych. Firma planuje dwa przejęcia 11.09.2024 / 10:37
Ekipa rośnie! Na jakich produktach FMCG grupa polskich influencerów chce budować swój biznes? 20.08.2024 / 16:38
Upał pozwolił wywindować ceny napojów bezalkoholowych. To najbardziej drożejąca kategoria w lipcu br. 13.08.2024 / 10:04
31.01. Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu
31.01. Sieć Rossmann dzięki aplikacji zwiększa sprzedaż i lojalność klientów. Z jakich funkcji korzystają klienci?
31.01. InPost i Lidl razem. Operator rozbudowuje sieć punktów OOH. Pomagają w tym strategiczne partnerstwa z sieciami handlowymi
13:53 Rituals - biznes handlowy napędzany doświadczeniem zakupowym. Firma przekracza próg 2 mld euro przychodu
12:33 Sieć Rossmann dzięki aplikacji zwiększa sprzedaż i lojalność klientów. Z jakich funkcji korzystają klienci?
12:21 InPost i Lidl razem. Operator rozbudowuje sieć punktów OOH. Pomagają w tym strategiczne partnerstwa z sieciami handlowymi
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące?
Reckitt Benckiser redukuje portfolio i upraszcza organizację. Wiele znanych marek może zniknąć z rynku 29.07.2024 / 09:11
Czy sztuczna inteligencja sprawdzi się w branży kosmetycznej? Trzeba jeszcze poczekać 17.07.2024 / 16:56
Biedronka przeznaczyła na reklamę telewizyjną w maju ponad 60 mln zł, ale Lidl wydał dużo więcej 12.06.2024 / 16:57
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące?
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe
Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu