Sieci handlowe mogą mieć trudności w utrzymaniu wolumenów sprzedaży i marż w 2024 r. Przez najbliższe 12-18 miesięcy europejskie sieci spożywcze nadal będą doświadczać wielu wyzwań w otoczeniu operacyjnym, ze względu na niskie wolumeny sprzedaży i nienajlepsze nastroje konsumentów – wynika z nowych badań przeprowadzonych przez agencję Moody‘s.
Większość Polaków optymistycznie patrzy w 2024 rok. A czy spodziewamy się też grubszych portfeli? 13.01.2024 / 09:06
Które technologie będą kluczowe dla handlu w 2024 r.? Eksperci i retailerzy zgodnie wskazują na trzy 03.01.2024 / 12:45
Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał: Kolejni producenci zaczynają komunikować podwyżki cen 03.01.2024 / 10:43
Kaufland spodziewa się odbudowy siły nabywczej konsumentów w 2024 r. Sieć chce, by branża handlowa była dla nowego rządu partnerem do rozmów 22.12.2023 / 12:33
Łukasz Rawa Adam Suchenek, Philip Morris Polska: Najbliższe miesiące to dla biznesu okres niepewności 19.12.2023 / 15:14
Biedronka chce zostawić konkurencję w tyle. Jakie są plany sieci dyskontów na 2024 rok? 16.12.2023 / 13:09
ODIDO podsumowuje mijający rok i kreśli plany na następny. Mocno postawi na marki własne 15.12.2023 / 14:43
WYWIAD Robert Rękas, Lewiatan: Rok 2024 będzie okresem walki o klienta, o wolumen i marże 15.12.2023 / 12:31
Magdalena Stosio-Róg Maciej Herman, Lotte Wedel: Nowy rząd ma potencjał, by odbudować zaufanie zagranicznych inwestorów 12.12.2023 / 14:55
Marek Zagórski, prezes Krajowej Grupy Spożywczej: Jesteśmy świeżo po przyjęciu strategii, która zakłada bardzo dynamiczny rozwój 11.12.2023 / 16:09
Jarosław Sokolnicki, Microsoft Technology Center: W branży FMCG na znaczeniu zyskuje AI i zrównoważone technologie 07.12.2023 / 15:31
Magdalena Stosio-Róg WYWIAD Szymon Mordasiewicz, CPS GfK: Przyszły rok będzie rokiem pracy z ceną i różnicowania asortymentu między sklepami dużego i małego formatu 05.12.2023 / 16:56
Łukasz StępniakŁukasz Rawa WYWIAD Marek Sypek, prezes Stock Polska: Wierzę w premiumizację kategorii alkoholi mocnych i innowacje 01.12.2023 / 10:35
Agnieszka Skonieczna, PMR: W przyszłym roku możemy być świadkami kilku interesujących transakcji w branży FMCG 30.11.2023 / 12:04
Arūnas Zimnickas, prezes sieci Stokrotka: Będziemy inwestować w nowe sklepy, marki własne i akcje lojalnościowe 29.11.2023 / 08:59
Biedronka ma plan B! Jego założenia są ambitne, a dostawcy powinni się mu dokładnie przyjrzeć. Luis Araujo zdradza szczegóły 28.11.2023 / 18:54
03.01. Śnieżka bierze Odrę. Producent cukierków przejmuje konkurenta i wchodzi w nowe kategorie produktowe. ... a Otmuchów może sprzedać kolejne zakłady
03.01. Rekordowa transakcja przejęcia sieci handlowej sfinalizowana. Inwestor zapłacił za 1750 sklepów konkurenta 1,3 mld euro
16:45 Śnieżka bierze Odrę. Producent cukierków przejmuje konkurenta i wchodzi w nowe kategorie produktowe. ... a Otmuchów może sprzedać kolejne zakłady
15:23 Rekordowa transakcja przejęcia sieci handlowej sfinalizowana. Inwestor zapłacił za 1750 sklepów konkurenta 1,3 mld euro
Nie Biedronka i nie Lidl. Wiemy kto kupił masło z państwowych rezerw strategicznych. Czy ceny spadną?
Pieczywo może być droższe i gorszej jakości. Niepokojące prognozy branży na 2024 rok 27.11.2023 / 13:15
Przemysław Gostkiewicz, prezes Grupy Sokołów: Konsumenci zmieniają swoje zwyczaje zakupowe 27.11.2023 / 11:15
Rok 2024 będzie rokiem wsparcia polskiego handlu? Szef KZRSS Społem liczy na dofinansowanie spółdzielczego handlu przez nowy rząd 25.11.2023 / 15:04
Arkadiusz Krupicz, Pyszne.pl: nadal około połowa zamówień w Polsce składana jest telefonicznie, co stanowi ogromny potencjał do rozwoju 22.11.2023 / 19:09
Carlos Silvan, Glovo Polska: Spodziewamy się, że rywalizacja na rynku usług dostaw będzie nadal bardzo intensywna 20.11.2023 / 19:50
Karolina Zajdel-Pawlak, dyrektorka zarządzająca NielsenIQ: W nadchodzących miesiącach konsumenci będą w stanie wydać więcej na FMCG 20.11.2023 / 14:08
Trendy w 2024 roku decydujące o sukcesie w sprzedaży. Co poza zastosowaniem sztucznej inteligencji pomoże dotrzeć do konsumentów? 16.11.2023 / 13:51
Łukasz Rawa Maciej Tomaszewski, prezes Hochland Polska: W przyszłym roku firmy będą funkcjonować pod dużą presją 03.11.2023 / 11:28
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Nie Biedronka i nie Lidl. Wiemy kto kupił masło z państwowych rezerw strategicznych. Czy ceny spadną?
W Żabce wydłużył się czas spędzony przez klientów w sklepie. Wiemy o ile i dlaczego [WYWIAD]
Dotychczasowy dyrektor operacyjny Stokrotki ma nową pracę. Przeszedł do Grupy Eurocash
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice