Wojna cenowa między Lidlem a Biedronką trwa w najlepsze. Jak na tę sytuację reagują konsumenci? Są już zmęczeni czy chętnie korzystają z kolejnych okazji zakupowych? Odpowiedź przynoszą wyniki badania* przeprowadzonego specjalnie dla "Wiadomości Handlowych" przez analityków z UCE Research.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe
Nowa aplikacja Pyszne.pl podąża za zmianami platformy JustEat Takeaway.com we wszystkich krajach europejskich