Nowy Rok to symboliczny okres sprzyjający nowym postanowieniom i zmianie przyzwyczajeń. Kaufland uruchamia więc nową kampanię „Moda na…”, w której poprzez analogię do świata mody, porównuje podejmowanie codziennych wyborów zakupowych do podążania za trendami z wybiegów.
Akcja Eurocashu tańsza niż kostka masła. Wycena firmy spadła poniżej 1 mld zł!
Nie Biedronka i nie Lidl. Wiemy kto kupił masło z państwowych rezerw strategicznych. Czy ceny spadną?
TOP 10 tygodnia: system kaucyjny, ceny masła, Petru w Biedronce, retail media, Amazon, Myprice
Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę nowelizującą przepisy o systemie kaucyjnym! Został już tylko jeden krok
Firma Roshen wstrzymała produkcję w fabryce słodyczy na Węgrzech. Jej zakłady działają już tylko w Ukrainie i na Litwie