Co stało na sklepowych półkach z wodą, napojami gazowanymi, sokami oraz napojami typu ice tea w drugiej połowie minionego roku? - analiza firmy eLeader daje odpowiedzi na to pytanie. Z jej danych wynika, że każda z tych kategorii ma wyraźnego lidera, czyli markę producencką, której wyroby są eksponowane najszerzej. Nie jest to jednak regułą w przypadku każdej sieci.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Pracownicy sieci Stokrotka żądają radykalnej poprawy warunków pracy i płacy. Petycję do zarządu podpisało już blisko 1000 osób
Ta kategoria produktów drożeje w sklepach najmocniej. Zmienił się lider drożyzny, a co przyniosą kolejne miesiące?
Znacząco spadła liczba przestępstw kradzieży sklepowych. Jednak policyjne statystyki mogą być mylące
Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe