Spółka Wars, ikoniczna marka z ponad 70-letnią tradycją, we współpracy z PKP S.A. i PKP Intercity, rozpoczyna kampanię „Kolej na Kawę”. Jest to przełomowy projekt, który wprowadza nową jakość obsługi pasażerów w wagonach restauracyjnych, oferując kawę premium serwowaną według światowych standardów.
Biedronka sprzedawała whisky za mniej niż 2 zł. Znamy stanowisko UOKiK
Grupa Specjał nowym właścicielem SPAR Polska! Zagraniczna sieć handlowa w rękach polskiej firmy
Żabka uruchomi nową usługę, której niewielu się spodziewało. To „skok” w mobilność! [TYLKO U NAS]
Aluminiowa butelka, a może plastikowe puszki, czyli opakowania, których prawo nie przewiduje. Jak system kaucyjny poradzi sobie z nietypowymi przypadkami?
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?