Przemysł

Oatly dostępne w drogeriach Rossmann – kolejny krok w rozwoju marki na polskim rynku 17.03.2025 / 09:52

Udział żywności i napojów w wydatkach Polaków zmniejsza się! Jakie zmiany nastąpiły w koszyku zakupowym? 16.03.2025 / 15:37

Etykiety produktowe pod lupą. Jakich informacji Polacy szukają na opakowaniach produktów w sklepach? 15.03.2025 / 11:17

USA mają problem z jajami. Teraz najlepsze: amerykańskie władze proszą Duńczyków o pomoc 15.03.2025 / 09:00

Producent narzędzi oskarża sieć Lidl o skopiowanie produktu i jego sprzedaż pod marką Parkside 15.03.2025 / 08:00

Czy wina z polskich winnic warto kupować? Inspekcja IJHARS wzięła je pod lupę. Wnioski są całkiem optymistyczne 14.03.2025 / 17:29

Cedrob chce przejąć część aktywów Grupy Animex! Wniosek jest już u prezesa UOKiK 13.03.2025 / 17:46

Carrefour wymyślił broń na dyskonty i magnes na klientów sklepów internetowych. Sieć rozwija unikalny koncept z produktami z najdalszych zakątków świata 13.03.2025 / 16:56

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią