11.03.2020 / 12:13
StoryEditor

Kongres Mięsny 2020: Nie ma odwrotu od zdrowia i ekologii [RELACJA Z DEBATY]

Uczestnicy debaty „Sektor mięsny stawia na ekologię, zdrowie i bezpieczeństwo” (fot. WH)
O ekologicznych działaniach firm mięsnych, premiumizacji oraz wpływie trendu prozdrowotnego na sklepową ofertę mięsną rozmawiali podczas Kongresu Mięsnego 2020 uczestnicy debaty „Sektor mięsny stawia na ekologię, zdrowie i bezpieczeństwo”.

Jak podkreślił Tomasz Parzybut, dyrektor generalny Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP, największym problemem branży mięsnej w Polsce jest fakt, że mówi się obecnie o niej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 13:00
StoryEditor
Prezes Mlekovity apeluje o interwencję RPP. Czy silny złoty szkodzi polskiej branży mleczarskiej?
Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (fot. materiały prasowe)

Prezes Grupy Mlekovita, Dariusz Sapiński, alarmuje, że umacniający się złoty negatywnie wpływa na całą polską gospodarkę, a zwłaszcza na branżę mleczarską. W tym celu wystosował apel do Rady Polityki Pieniężnej (RPP), na czele której stoi prezes Narodowego Banku Polskiego, Adam Glapiński.

Zdaniem Sapińskiego, obecne warunki walutowe sprawiają, że eksport staje się mniej opłacalny, co osłabia pozycję polskich producentów na rynkach zagranicznych. – Mocny złoty bud...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Sieć spożywcza wchodzi na polski rynek i ma pomysł jak jeden stacjonarny sklep może dotrzeć do 70 mln polskich klientów rocznie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie (fot. Michał Kokoszkiewicz)

Rumuńska sieć piekarni Luca, znana ze swojego konceptu grab & go, rozkręca ekspansję w Polsce, otwierając nową lokalizację w kompleksie handlowym Wars Sawa Junior w Warszawie. Według informacji dotyczących natężenia ruchu pieszych, potencjalnie ta lokalizacja może pozwolić sieci dotrzeć do 70 mln klientów rocznie.

Luca jest obecna w Polsce już od kilku miesięcy, a jej pierwsze piekarnie otwarto w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej, Śliskiej oraz Waryńskiego – tuż obok stacji metra Polite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 20:11