26.11.2021 / 12:18
StoryEditor

Ceny mięsa rosną. Jednak obecna sytuacja może odbić się niekorzystnie na marżach przetwórców

W najbliższych miesiącach wyzwaniem dla branży mięsnej w coraz większym stopniu – podobnie jak w ubiegłym roku – mogą stać się bariery popytowe związane z pandemią COVID-19 (fot. Iñigo De la Maza/Unsplash)
Segment drobiarski na wiosnę tego roku został dość mocno dotknięty skutkami epidemii ptasiej grypy. Wywołany nią spadek podaży żywca sprawił, że w okresie od kwietnia do lipca produkcja mięsa drobiowego w kraju była o 8 proc. niższa niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Spadkowej podaży żywca drobiowego towarzyszyły wzrosty cen. W czerwcu średnia cena skupu żywca kurzego była o ponad 25 proc. wyższa niż w styczniu tego roku, a cena żywca indycz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 11:06
StoryEditor
Biedronka 2024 w liczbach. Aktywność promocyjna, program lojalnościowy, marki własne, ekspansja i modernizacje sklepów

Sieć Biedronka przy okazji prezentacji wyników finansowych za 2024 r. przedstawiła dane liczbowe, opisujące aktywność promocyjną, rozwój marki własnej oraz rozwój sieci sklepów i modernizacje istniejących placówek.

Lojalność i promocje

W 2024 r. program lojalnościowy Moja Biedronka miał ponad 20 mln aktywnych użytkowników, z czego ponad 13 mln korzystało z aplikacji mobilnej, a pozost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 22:42
StoryEditor
Żabka z mocnym wzrostem sprzedaży i zysku! Sieć sklepów convenience pochwaliła się wynikami za 2024 r.
Poznaliśmy wyniki Żabki za miniony rok (fot. Żabka Polska)

Zysk netto Grupy Żabka zwiększył się o ponad 66 proc. do 593 mln zł, a sprzedaż do klienta końcowego podskoczyła niemal o 20 proc. do prawie 27,3 mld zł - to kluczowe dane ze skonsolidowanego raportu finansowego za 2024 r. grupy, do której należy największa sieć sklepów franczyzowych w Polsce. Firma pochwaliła się osiągnięciem wielu zakładanych celów oraz otwarciem aż 1166 nowych sklepów convenience.

Sprzedaż Grupy Żabka do klientów końcowych w 2024 r. wyniosła 27,277 mld zł, co oznacza wzrost o 19,8 proc. w porównaniu do roku 2023. W ostatnim kwartale minionego roku sprze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:22