23.08.2023 / 09:03
StoryEditor

Polacy coraz częściej sięgają po napoje roślinne. Ich popularność rośnie w małych miastach

Alternatywy mleka zyskują na popularności (fot. Envato Elements)
W ostatnich trzech latach sprzedaż roślinnych alternatyw mleka w Polsce wg danych Nielsen IQ wzrosła o 46,9 proc., a tylko w ubiegłym roku sięgnęła po nie już niemal jedna trzecia gospodarstw domowych – wynika z kolei z danych GfK. Polacy kupują już nie tylko alternatywy mięsa, ale również nabiału.

W ciągu ostatnich pięciu lat odsetek gospodarstw domowych w Polsce, w których obecne były produkty roślinne – alternatywy dla napojów oraz jogurtów – zwiększył się blisko trzykr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 12:15
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka o pracy w Wigilię: zmiana obecnego konsensusu jest trudna, ktoś zostałby pokrzywdzony
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka (fot. mat. prasowe)

Mamy w Polsce od wielu lat konsensus, zakładający pracę sklepów w Wigilię do godz. 14. Zmiana tego byłaby trudna, któraś ze stron zostałaby pokrzywdzona - przyznaje Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka, odpowiadając na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl.

W trakcie wtorkowej konferencji Żabki zadaliśmy prezesowi Tomaszowi Suchańskiemu pytanie o pracę w handlowców w Wigilię. Czy dzień ten, zgodnie z propozycją posłów Lewicy, powin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2024 / 07:33
StoryEditor
Zakaz handlu w niedziele. W Sejmie wielka gonitwa za króliczkiem zamiast wielkiej debaty
Debata o handlu w niedziele, Sejm, 29.10.2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Blisko dwie i pół godziny trwała wtorkowa "wielka debata o handlu w niedzielę" zorganizowana przez Ryszarda Petru w Sejmie. Politycy poudawali, że coś robią, a przedstawiciele pracodawców i pracowników wygłosili stanowiska powtarzane już od lat. Po debacie nie jesteśmy ani centymetr bliżej jakichkolwiek zmian w prawie.

We wtorek nawet nie zaczęto rozpatrywać projektu ustawy o dwóch niedzielach handlowych w miesiącu, którego pierwsze czytanie na posiedzeniu Sejmu odbyło się w czerwcu. Zgodnie z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 05:02