24.11.2022 / 16:51
StoryEditor

UPEMI: Nowy zakaz nie wyeliminuje GMO z Polski, ale osłabi pozycję krajowych producentów mięsa

Genetycznie modyfikowana żywność od wielu lat budzi wiele kontrowersji (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Rozważane obecnie zmiany przepisów mogą sprawić, że polscy producenci mięsa nie będą mieli możliwości konkurowania z tańszymi, zagranicznymi produktami, a polski konsument nadal nie będzie mógł być pewny tego, co trafia na jego talerz – alarmuje Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

Pasza to najważniejszy czynnik kosztotwórczy w procesie produkcji mięsa, wynoszący ok. 70 proc. Ich głównym składnikiem jest genetycznie zmodyfikowana soja.

W jaki sposó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 14:25
StoryEditor
MediaMarkt ujawnia plany na ten rok. Jednym z założeń jest rozwój projektu Marketplace
MediaMarkt rozwija projekt Marketplace w wielu krajach. Przyszedł teraz czas na Polskę (fot. Bartek Kaszuba)

Widać, że MediaMarkt rozumie znaczenie e-commerce, dlatego inwestuje w rozwój kanałów online. Poznaliśmy najbliższe plany operatora dotyczące Polski, ale też rynków międzynarodowych.

Dla MediaMarkt bieżący rok przyniesie wzbogacanie programu lojalnościowego, rozwijanie oferty asortymentowej w formacie omnichannel oraz rozbudowę kategorii dzięki Marketplace -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 18:10
StoryEditor
Sieć odzieżowa Primark przyspiesza ekspansję w Polsce. Do siedmiu istniejących placówek zamierza dodać trzy kolejne w ciągu dwóch lat
Primark w łódzkiej Manufakturze (fot. Konrad Kaszuba)

Sieć Primark otworzy w najbliższych latach trzy nowe sklepy w Polsce. Nowe lokalizacje w Lublinie, Białymstoku i Warszawie zwiększą łączną liczbę obiektów w kraju do 10. Detaliście przybędzie niemal 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej, a zatrudnienie znajdzie w nich nawet 400 osób.

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, ogłasza inwestycję o wartości ponad 25 mln euro. Środki przeznaczone zostaną na uruchomienie trzech nowych sklepów o łącznej powierz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 01:03