13.10.2023 / 15:18
StoryEditor

Tomasz Starzyk, Dun & Bradsteet: Nad branżą mięsną zawisły czarne chmury

Tomasz Starzyk z firmy Dun & Bradstreet Poland (fot. mat. pras.)
Opłacalność produkcji mięsa i jego wyrobów utrzymuje się na niskim poziomie, zarówno w obszarze hodowli, uboju, jak i przetwórstwa. Przyczyn tego trendu jest wiele. Chodzi zwłaszcza o rosnące ceny energii, cyklicznie powracające choroby odzwierzęce, złą prasę i afery czy wzrost kosztów kredytów i podatków – wskazuje Tomasz Starzyk z firmy Dun & Bradsteet.

Największym problemem dla przedsiębiorców z branży mięsnej są rosnące koszty produkcji. – To poważny problem, bowiem rachunki za energię drastycznie wzrosły. Im droższa energia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Guinness na sprzedaż? Diageo rozważa potencjalne zbycie kultowej marki piwa. Firma może potrzebować pieniędzy
Browar Guinness w Dublinie (Shutterstock)

Diageo, jeden z wiodących w skali globalnej producentów napojów spirytusowych, rozważa potencjalną sprzedaż marki piwa Guinness. Firma dokonuje też przeglądu swoich udziałów w Moët Hennessy, jednostce biznesowej koncernu LVMH.

Koncern Diageo, światowy potentat na rynku napojów spirytusowych, analizuje możliwość wydzielenia lub sprzedaży marki piwa Guinness. Jak relacjonuje portal esmmag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 12:50
StoryEditor
Lidl Polska gotowy na Walentynki. Sieć chce przyciągnąć klientów ofertą modową, podarunkową oraz akcesoriami AGD
Lidl rusza z walentynkową promocją (fot. Justyna Czupryniak/Canva)

Lidl Polska uruchamia od poniedziałku 27 stycznia walentynkową akcję marketingową, w ramach której oferuje klientom elementy garderoby od marek Esmara, Lacoste i Livergy, produkty upominkowe, a także drobne sprzęty AGD.

Walentynki przyjęły się w Polsce na dobre. 14 lutego wiele osób wręcza swoim bliskim nie tylko kwiaty czy słodycze, ale też różne upominki. Wśród par modne są też romantyczne ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:56