27.02.2020 / 12:31
StoryEditor

Radosław Małkiewicz, PwC: Klienci chcą wiedzieć skąd pochodzi produkt i jak powstawał

Radosław Małkiewicz, menedżer zespołu transport & logistics w PwC (Wiadomości Handlowe)
– Potrzeby klientów mocno zmieniają się, również w kontekście zrównoważonego rozwoju. Klienci patrzą na to, czy produkt rzeczywiście jest ekologiczny i w co jest opakowany. Zwraca także uwagę na to, czy poszczególne elementy łańcucha dostaw są odpowiednio wynagradzane – mówił podczas swojego wystąpienia na Kongresie Mięsnym 2020 Radosław Małkiewicz z firmy doradczej PwC.

Prelegent zwrócił uwagę na kilka trendów, które widzimy obecnie na rynku spożywczym, w tym oczywiście na rynku mięsa. – Na rynku widzimy kilka trendów, m.in. potrzebę wizualizac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.07.2024 / 18:01
StoryEditor
Sieć Żabka włącza "dopalacze ekspansji", oferując dodatkowe wsparcie dla nowych franczyzobiorców
Żabka Polska wprowadziła od 1 lipca nową ofertę dla osób, które rozważają przystąpienie do franczyzy firmy. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu lub wrześniu br. otrzymają "powitalne wsparcie" – dodatkowe środki w wysokości do 14 tys. zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu.

Żabka Polska zrealizowała w pierwszym półroczu ok. 50 proc. planu otwarć nowych sklepów. Obecnie operator największej sieci convenience w Polsce włącza "dopalacze" i oferu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:24
StoryEditor
Nowe oblicze kas w Żabce. Zmiany mają jeden cel. Wiemy jaki
Żabka wprowadza zmiany w obrębie dualnych kas samoobsługowych. Największą z nich jest nowa, wyróżniająca je kolorystyka (fot. Wiadomości Handlowe/Paweł Jachowski)
Latem 2022 r. Żabka chwaliła się, że zainstalowała dualne kasy samoobsługowe we wszystkich sklepach działających w ramach sieci. Minęły dwa lata i Żabka zaczęła – już bez rozgłosu – wprowadzać zmiany w obrębie stanowisk z tymi urządzeniami oraz samych urządzeń. Czym nowe kasy różnią się od starych?

Dualne kasy samoobsługowe, testowane przez sieć Żabka od końca 2019 r., a od 2022 r. będące w niej standardem, swoją nazwę zawdzięczają temu, że – w zależności od potrzeb – mogą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:44