28.11.2022 / 19:29
StoryEditor

Artur Węgłowski, Goodvalley: Zrównoważona produkcja mięsa zyskuje na znaczeniu

Artur Węgłowski, dyrektor handlowy firmy Goodvalley (fot. mat. pras.)
Ostatni rok pokazał jak bardzo zmienna może być sytuacja rynkowa i jak ciężko przewidywać jak będzie się ona kształtować w kolejnych miesiącach. Tym, co jednak można w tym momencie potwierdzić, jest wzmocnienie znaczenia zrównoważonej produkcji mięsa i wędlin – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Artur Węgłowski, dyrektor handlowy firmy Goodvalley, właściciela marki Dolina Dobra.

Ze względów środowiskach rolnictwo musi przejść na produkcję zrównoważoną. – Oczywiście nie stanie się to w ciągu roku, czy dwóch, ale pewne działania muszą zostać podję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 09:35
StoryEditor
Chińskie marketplace’y stracą jedna ze swoich głównych przewag. Towary zamawiane na platformie Temu i Shein przestaną być takie tanie
W ubiegłym roku na rynek UE trafiło około 4,6 mld przesyłek o nieprzekraczającej 150 euro, co oznacza 12 mln paczek dziennie (fot. Shutterstock)

Komisja Europejska zaproponowała pakiet działań, których celem jest ograniczenie nieuczciwej konkurencji w handlu elektronicznym. Chodzi przede wszystkim o produkty wysyłane przez chińskie platformy Temu i Shein, które korzystają z obowiązującej w UE zasady de minimis.

Pakiet działań zaproponowany 5 lutego przez KE odnosi się przede wszystkim do zasady de minimis, czyli wyłączenia z ceł produktów o wartości niższej niż 150 euro - inf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 15:45
StoryEditor
Dubajska czekolada podbija Polskę. Carrefour kolejnym sklepem oferującym modny słodycz
Dubajska czekolada pistacjowa (fot. Shutterstock)

Nie słabnie moda na dubajskie słodycze, a zwłaszcza czekoladę nadziewaną pistacjowym kremem. Trend ten, rozpoczęty na TikToku i Instagramie, znalazł swoje odbicie również w Polsce. Po Lidlu przyszedł czas na Carrefour, który niedawno zaczął oferować popularną czekoladę w ramach asortymentu Kuchni Świata.

Jak informuje Carrefour Polska, produkt ten szybko stał się jednym z najlepiej sprzedających się artykułów w sieci. - Pod koniec ubiegłego roku zauważyliśmy w mediach społeczn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. luty 2025 10:23