24.05.2022 / 09:03
StoryEditor

Marka Bakal wspiera Młodych Odyseuszy

Bakal Młodzi Odyseusze (materiał partnera)
Marka Bakal, należąca do Atlanta Poland S.A., została sponsorem tytularnym jednej z drużyn reprezentujących Polskę na międzynarodowych finałach konkursu „Odyseja Umysłu”, które wystartowały dziś w Stanach Zjednoczonych. Rozgrywki potrwają do piątku 27 maja.

„Odyseja Umysłu” to konkurs mający na celu rozwijanie u dzieci i młodzieży zdolności twórczych oraz zachęcanie ich do krytycznego podejścia i kreatywnego rozwiązywania problemów. Zadaniem uczestników jest samodzielne dokonywanie analiz, a następnie grupowe poszukiwanie rozwiązań, wychodzących poza utarte schematy i bazujących na łączeniu teorii z praktyką, z wykorzystaniem wyobraźni i zdolności manualnych.

- Jako marka odpowiedzialna społecznie, ale także innowacyjna i odważna w realizowaniu pomysłów, postanowiliśmy wspierać dzieci i młodzież, zachęcając ich do uruchamiania swoich pokładów kreatywności oraz twórczego, nietuzinkowego podejścia do rozwiązywania problemów. Umożliwiamy tym samym uczestnikom obecność na pierwszych - po dwuletnim okresie pandemii - stacjonarnych finałach konkursu „Odyseja Umysłu” w USA oraz wyposażamy ich w zapas naszych bakalii, orzechów i superfoods, które pozytywnie wpływają na pracę mózgu, zdolność koncentracji i szybkość reakcji – mówi Piotr Bieliński, prezes zarządu Atlanta Poland S.A., będącej właścicielem marki Bakal.

W konkursie co roku uczestniczy kilkadziesiąt tysięcy uczniów i studentów z całego świata, a patronat nad polską edycją objął Minister Edukacji Narodowej. Bakal wspiera drużynę z Podstawowej Ekologicznej Szkoły Społecznej w Rumi. Oprócz zaangażowania finansowego, pozwalającego na pokrycie kosztów logistycznych - wyjazd i pobyt dzieci w USA podczas finałów, marka zadbała o stałe podtrzymywanie ducha kreatywności w zespole, przygotowując specjalny Box Kreatywny „Nakarm Umysł”, w którym uczestnicy znajdą logiczno-kreatywne zagadki pobudzające ich wyobraźnię i budujące pracę zespołową oraz wskazówki, jak dbać o swój umysł i jego dobrą kondycję. Znajdują się w nim również gadżety i zdrowe przekąski od Bakal dla całego teamu.

W ramach projektu „Nakarm Umysł”, stanowiącego jednocześnie platformę społecznej odpowiedzialności biznesu naszej firmy, planujemy realizację szeregu inicjatyw mających na celu inspirować do twórczego działania i wyzwalania swoich pokładów kreatywności na wielu płaszczyznach, uwzględniających pracę zarówno nad swoim ciałem, jak i umysłem. To naturalny kierunek rozwoju marki Bakal, oferującej zdrowe z natury, wartościowe przekąski – podsumowuje Piotr Bieliński

Bakal to marka należąca do portfolio firmy Atlanta Poland, mającej siedzibę w Gdańsku. Atlanta Poland S.A. istnieje od 1990 roku i jest jedną z największych firm w Polsce importującą oraz sprzedającą bakalie wykorzystywane do produkcji wyrobów czekoladowych, słodyczy, ciastek oraz pieczywa. Dzięki realizacji założonej w 2005 roku strategii rozwoju firma Atlanta Poland S.A. stała się spółką giełdową, notowaną na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 2009 roku zaistniała na rynku detalicznym, oferując pełną gamę bakalii konfekcjonowanych oraz słodyczy sprzedawanych pod marką Bakal. Firma posiada dwa zakłady produkcyjne: w Gdańsku oraz we Włocławku.

10.02.2025 / 15:41
StoryEditor
Ile zarabiają przedstawiciele działu zakupów? Zależy, gdzie mieszkają

Jak wynika z najnowszego raportu Grafton Recruitment, choć popyt na pracowników w obszarze administracji i zakupów jest niższy niż w wielu innych sektorach, organizacje wciąż poszukują specjalistów z doświadczeniem i umiejętnościami zarządzania procesami administracyjnymi. W 2024 roku rosły także proponowane wynagrodzenia, zwłaszcza na stanowiskach wymagających szerokiej wiedzy organizacyjnej i umiejętności analitycznych.

Analiza danych pokazuje, że wskaźnik zatrudnienia w działach administracji i zakupów wynosi 0,80, podczas gdy średnia rynkowa dla wszystkich sektorów to 1,04. Choć oznacza to mn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 16:40
StoryEditor
MaxiPizza rozkręca biznes chociaż rośnie presja kosztowa i konkurencyjna
Gastronomia wciąż w trudnej sytuacji, najlepiej radzą sobie pizzerie i lokale z sushi (Shutterstock)

Przychody notowanej na rynku NewConnect spółki Maxi Pizza w 2024 r wyniosły 15,68 mln zł w porównaniu do 15,49 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie roku 2023. Sieć pizzerii poprawiła przychody o niemal 20 tys. rok do roku.

Jednocześnie ostatni kwartał 2024 r. w wykonaniu firmy MaxiPizza był słabszy pod względem przychodów w porównaniu z IV kwartałem 2023 r. Spadły one z ponad 4,025 mln zł w 2023 r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 03:44