05.10.2022 / 13:30
StoryEditor

VII Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2023: Godzimy ogień z wodą

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 1
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 2
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 3
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Jak wygrywać w czasach dynamicznych zmian, rosnącej inflacji i niepewności na rynku? Podczas VII edycji Kongresu Mięsnego, którego przyszłoroczna odsłona została wzbogacona o rynek roślinnych alternatyw, eksperci wskażą, jak firmy mięsne i producenci wyrobów roślinnych, mogą najskuteczniej dopasowywać swoje strategie do pojawiających się zagrożeń, ale także szans i możliwości rynkowych.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Program wydarzenia obejmuje cały dzień debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, a także wieczorną galę z wręczeniem prestiżowych nagród w konkursie na „Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie” oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

– Kongres Mięsny jest bardzo ciekawym wydarzeniem, które gromadzi wiele osób z branży. To platforma wymiany doświadczeń, szansa na poznanie poglądów innych osób z branży mięsnej, ale także na poszerzenie wiedzy, dzięki prezentacjom przygotowanym przez fachowców: analityków, ekspertów finansowych, przedstawicieli firm prowadzących badania rynku. Udział w Kongresie Mięsnym to inspirujące doświadczenie – mówi Edyta Łuczyńska, dyrektor komercyjny Indykpolu.

Szanse i dylematy

Tegoroczna edycja konferencji będzie koncentrować się wokół wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się największa gałąź rynku spożywczego, jaką jest branża mięsna, oraz perspektyw dynamicznie rozwijającej się branży producentów roślinnych alternatyw.

Będziemy dyskutować o trendach, strategiach i innowacjach, jak również o technologii, marketingu i zrównoważonym rozwoju. Szczególny nacisk położymy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów.

– Kongres Mięsny to szansa wzbogacenie swojej wiedzy odnośnie tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Trzeba być na bieżąco, trzeba korzystać z takich kongresów – mówi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB.

>>> DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ <<<

Miejsce spotkań

Spotkanie co roku gromadzi najważniejsze postaci polskiego i europejskiego rynku mięsa. W 2023 r. dołączą do nich również przedstawiciele branży roślinnych alternatyw. Na Kongresie spotkasz również przedstawicieli spożywczych sieci handlowych wszystkich formatów i hurtowni, a także dostawców usług dla branży.

– Na Kongresie Mięsnym w jednym miejscu i czasie można spotkać wiele osób z branży mięsnej i wymienić z nimi poglądy. Przy tego rodzaju rozmowach rodzą się bardzo dobre pomysły, a czasami nawet duże inwestycje – mówi Marianna Kowalczuk, prezes Vemag Polska.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy to prestiżowe spotkanie biznesowe, które umożliwia zdobycie najnowszej wiedzy na temat rynku mięsa i wędlin oraz roślinnych alternatyw wprost od przedstawicieli największych firm mięsnych i roślinnych, ekspertów, analityków i specjalistów.

>>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<<

20.12.2024 / 13:26
StoryEditor
Mariaż Kanki z Lubellą. Wiemy, w jakich sklepach Maspex i Eurocash będą sprzedawać “owoce” współpracy
To m.in. w sklepach sieci Delikatesy Centrum są sprzedawane makarony Lubelli z przepisami wykorzystującymi produkty marki Kanka (fot. Shutterstock)

Kilka dni temu Grupa Eurocash podała, że jej marka własna Kanka połączyła siły z Lubellą, czyli z jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek z Grupy Maspex. Zapytaliśmy więc Grupę Maspex m.in. o motywacje tej współpracy. Mamy odpowiedź.

Kanka to marka własna Grupy Eurocash, specjalizująca się w produktach mlecznych. Dzięki współpracy z Grupą Maspex na opakowaniach makaronów Lubella znalazły się przepisy, w któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 18:16
StoryEditor
Za wysokie ceny w małych sklepach odpowiadają dostawcy i dyskonty? Handel małoformatowy wskazuje winnych
Za wysokie ceny w małych skelpach odpowiadają producenci, którzy często ulegają presji ze strony dyskontów - grzmi Polska Izba Handlu (fot. Shutterstock)

Ceny w małych sklepach są niekonkurencyjne i zniechęcają klientów do zakupów – przyznaje Polska Izba Handlu, zastrzegając, że nie jest to winą właścicieli tych placówek. Organizacja stoi na stanowisku, że odpowiedzialność za taki stan ponoszą producenci, którzy ulegają naciskom ze strony dyskontów i nie umieją wykorzystać potencjału handlu małoformatowego.

– Powodem problemów polskich sklepów małoformatowych są znaczące dysproporcje w podejściu wielu producentów do poszczególnych formatów sklepów, niejednokrotnie wymuszone przez p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 15:33