05.10.2022 / 13:30
StoryEditor

VII Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2023: Godzimy ogień z wodą

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 1
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 2
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 3
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Jak wygrywać w czasach dynamicznych zmian, rosnącej inflacji i niepewności na rynku? Podczas VII edycji Kongresu Mięsnego, którego przyszłoroczna odsłona została wzbogacona o rynek roślinnych alternatyw, eksperci wskażą, jak firmy mięsne i producenci wyrobów roślinnych, mogą najskuteczniej dopasowywać swoje strategie do pojawiających się zagrożeń, ale także szans i możliwości rynkowych.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Program wydarzenia obejmuje cały dzień debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, a także wieczorną galę z wręczeniem prestiżowych nagród w konkursie na „Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie” oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

– Kongres Mięsny jest bardzo ciekawym wydarzeniem, które gromadzi wiele osób z branży. To platforma wymiany doświadczeń, szansa na poznanie poglądów innych osób z branży mięsnej, ale także na poszerzenie wiedzy, dzięki prezentacjom przygotowanym przez fachowców: analityków, ekspertów finansowych, przedstawicieli firm prowadzących badania rynku. Udział w Kongresie Mięsnym to inspirujące doświadczenie – mówi Edyta Łuczyńska, dyrektor komercyjny Indykpolu.

Szanse i dylematy

Tegoroczna edycja konferencji będzie koncentrować się wokół wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się największa gałąź rynku spożywczego, jaką jest branża mięsna, oraz perspektyw dynamicznie rozwijającej się branży producentów roślinnych alternatyw.

Będziemy dyskutować o trendach, strategiach i innowacjach, jak również o technologii, marketingu i zrównoważonym rozwoju. Szczególny nacisk położymy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów.

– Kongres Mięsny to szansa wzbogacenie swojej wiedzy odnośnie tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Trzeba być na bieżąco, trzeba korzystać z takich kongresów – mówi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB.

>>> DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ <<<

Miejsce spotkań

Spotkanie co roku gromadzi najważniejsze postaci polskiego i europejskiego rynku mięsa. W 2023 r. dołączą do nich również przedstawiciele branży roślinnych alternatyw. Na Kongresie spotkasz również przedstawicieli spożywczych sieci handlowych wszystkich formatów i hurtowni, a także dostawców usług dla branży.

– Na Kongresie Mięsnym w jednym miejscu i czasie można spotkać wiele osób z branży mięsnej i wymienić z nimi poglądy. Przy tego rodzaju rozmowach rodzą się bardzo dobre pomysły, a czasami nawet duże inwestycje – mówi Marianna Kowalczuk, prezes Vemag Polska.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy to prestiżowe spotkanie biznesowe, które umożliwia zdobycie najnowszej wiedzy na temat rynku mięsa i wędlin oraz roślinnych alternatyw wprost od przedstawicieli największych firm mięsnych i roślinnych, ekspertów, analityków i specjalistów.

>>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<<

25.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Król kabanosów pracuje nad alternatywnymi źródłami białek z grochu i alg morskich. Co chce produkować?

W obliczu oczekiwań konsumentów wobec zdrowej i roślinnej żywności, sektor przetwórstwa mięsnego poszukuje innowacyjnych rozwiązań. Tarczyński realizuje projekt zakładający produkcję preparatu białkowego na bazie grochu i alg morskich. Czy ta inicjatywa może zmienić kierunek rozwoju rośłinnych zamienników?

Firma Tarczyński prowadzi prace nad wielobiałkowym preparatem, który ma stać się roślinną alternatywą dla białek odzwierzęcych. Źródłem protein w opracowywanym produkcie będą gr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 15:03
StoryEditor
Zwolnienia grupowe w Carrefourze. Francuska sieć pod coraz większą presją związków zawodowych w Polsce. Czy operator się ugnie?
(fot. Carrefour Polska + Alfred Bujara/Facebook)

Związkowcy z "Solidarności" protestowali przed ambasadą Francji przeciwko działaniom Carrefour Polska. W ramach zwolnień grupowych w Carrefourze pracę straci kilkaset osób. Związkowcy uważają, że sieć handlowa stosuje podwójne standardy wobec pracowników. Jak się tłumaczy francuska sieć?

O czym przeczytasz w artykule?

  • „Solidarność” prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze
  • Związkowcy zarzucają sieci stosowanie podwójnych standardów wobec pracowników
  • Dlaczego Carrefour redukuję załogę?
  • Carrefour Polska: postulaty związkowców były niemożliwe do zaakceptowania
  • Skala zwolnień grupowych w Carrefourze będzie mniejsza niż planowano 

„Solidarność” prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze

We wtorek 15 kwietnia 2025 roku związkowcy z sekcji Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ "Solidarność" udali się pod ambasadę Republiki Francuskiej. Tam, na ręce przedstawicieli dyplomatycznych tego kraju złożyli petycję dotyczącą zwolnień grupowych w Carrefourze w Polsce. Związkowcy poprosili francuskiego ambasadora o zaangażowanie się w mediacje między załogą i związkowcami a zarządem sieci handlowej.

W swoim piśmie związkowcy z sekcji handlowej "Solidarności" wskazują, że takie działanie sieci handlowej może wpłynąć także na postrzeganie samej Francji przez Polaków. W opinii działaczy, sieć sklepów jest jedną z wizytówek Republiki Francuskiej w naszym kraju. A co za tym idzie, reputacja firm takich jak Carrefour Polska bezpośrednio przekłada się na sposób postrzegania Francji przez Polaków.

image
"Solidarność" prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze (fot. Alfred Bujara/Facebook)
FOTO: fot. Alfred Bujara/facebook

Związkowcy zarzucają sieci stosowanie podwójnych standardów wobec pracowników

– W ostatnim czasie kierownictwo Carrefour Polska podejmuje działania, które stoją w sprzeczności ze standardami, jakie Carrefour stosuje na rynku francuskim. Podczas gdy we Francji firma uchodzi za pracodawcę dbającego o dialog społeczny i społeczną odpowiedzialność biznesu, w Polsce postępuje w sposób daleki od tych wartości. Proces restrukturyzacji i zwolnień grupowych prowadzonych przez Carrefour Polska jest dowodem na stosowanie podwójnych standardów – można przeczytać w piśmie przekazanym francuskiej ambasadzie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. kwiecień 2025 11:48