05.10.2022 / 13:30
StoryEditor

VII Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy 2023: Godzimy ogień z wodą

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 1
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 2
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
IV Kongres Mięsny 2019 [AKTUALIZOWANA GALERIA] - 3
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie (fot. WH)
Jak wygrywać w czasach dynamicznych zmian, rosnącej inflacji i niepewności na rynku? Podczas VII edycji Kongresu Mięsnego, którego przyszłoroczna odsłona została wzbogacona o rynek roślinnych alternatyw, eksperci wskażą, jak firmy mięsne i producenci wyrobów roślinnych, mogą najskuteczniej dopasowywać swoje strategie do pojawiających się zagrożeń, ale także szans i możliwości rynkowych.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy odbędzie się 2 marca 2023 roku w hotelu Airport Okęcie w Warszawie.

Program wydarzenia obejmuje cały dzień debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, a także wieczorną galę z wręczeniem prestiżowych nagród w konkursie na „Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie” oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.

– Kongres Mięsny jest bardzo ciekawym wydarzeniem, które gromadzi wiele osób z branży. To platforma wymiany doświadczeń, szansa na poznanie poglądów innych osób z branży mięsnej, ale także na poszerzenie wiedzy, dzięki prezentacjom przygotowanym przez fachowców: analityków, ekspertów finansowych, przedstawicieli firm prowadzących badania rynku. Udział w Kongresie Mięsnym to inspirujące doświadczenie – mówi Edyta Łuczyńska, dyrektor komercyjny Indykpolu.

Szanse i dylematy

Tegoroczna edycja konferencji będzie koncentrować się wokół wyzwań, z jakimi musi zmierzyć się największa gałąź rynku spożywczego, jaką jest branża mięsna, oraz perspektyw dynamicznie rozwijającej się branży producentów roślinnych alternatyw.

Będziemy dyskutować o trendach, strategiach i innowacjach, jak również o technologii, marketingu i zrównoważonym rozwoju. Szczególny nacisk położymy na metody praktycznego wykorzystania informacji i analiz płynących z badań rynku i zachowań konsumentów.

– Kongres Mięsny to szansa wzbogacenie swojej wiedzy odnośnie tego, co aktualnie dzieje się na rynku. Trzeba być na bieżąco, trzeba korzystać z takich kongresów – mówi Paweł Brzeziński, dyrektor handlowy JBB.

>>> DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ <<<

Miejsce spotkań

Spotkanie co roku gromadzi najważniejsze postaci polskiego i europejskiego rynku mięsa. W 2023 r. dołączą do nich również przedstawiciele branży roślinnych alternatyw. Na Kongresie spotkasz również przedstawicieli spożywczych sieci handlowych wszystkich formatów i hurtowni, a także dostawców usług dla branży.

– Na Kongresie Mięsnym w jednym miejscu i czasie można spotkać wiele osób z branży mięsnej i wymienić z nimi poglądy. Przy tego rodzaju rozmowach rodzą się bardzo dobre pomysły, a czasami nawet duże inwestycje – mówi Marianna Kowalczuk, prezes Vemag Polska.

Kongres Mięsny & Roślinne Alternatywy to prestiżowe spotkanie biznesowe, które umożliwia zdobycie najnowszej wiedzy na temat rynku mięsa i wędlin oraz roślinnych alternatyw wprost od przedstawicieli największych firm mięsnych i roślinnych, ekspertów, analityków i specjalistów.

>>> ZAREJESTRUJ SIĘ NA KONGRES <<<

17.01.2025 / 09:41
StoryEditor
Kradzieże w sklepach. Czy dane oddają rzeczywistość? “Wielu przypadków i tak nikt nie zgłasza”
Liczba kradzieży statystycznie spada (fot. Shutterstock)

Statystyki policji sugerują, że liczba kradzieży w sklepach spada. Branża twierdzi jednak, że w rzeczywistości skala zjawiska jest zdecydowanie większa, niż mówią o tym policyjne dane. To efekt tego, że wielu zdarzeń sklepy nie zgłaszają.

O sprawie pisze “Rzeczpospolita”, która przytacza dane Komendy Głównej Policji. Według niej w 2024 roku stwierdzono 30,1 tys. przestępstw kradzieży w sklepach, co oznacza spadek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 16:13
StoryEditor
Anna Podkowińska-Tretyn będzie zarządzać Too Good To Go w kolejnym kraju. Jakim?
Anna Podkowińska-Tretyn, country director Too Good To Go w Polsce i Czechach (fot. mat. prasowe)

Anna Podkowińska-Tretyn będzie szefową Too Good To Go już nie tylko w Polsce, ale również w Czechach. Z popularną aplikacją walczącą z marnowaniem żywności menedżerka związana jest od minionego roku.

- Jestem bardzo szczęśliwa, że ​​mogę przeżyć nową przygodę i mieć większy wpływ na region Europy Środkowo-Wschodniej w kwestii marnowania żywności, jako dyrektorka krajowa na P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 06:48