POLECAMY: TYLKO U NAS RAPORTY WOJNA CENOWA W HANDLU MARKI WŁASNE SYSTEM KAUCYJNY Rabaty na paliwo z kartą PAYBACKreklama
Wojciech Gorzeń, Movens Advisory: Klienci oczekują spójnych cen w ramach jednej sieci, co nie znaczy, że tych cen nie można różnicować Lidl stawia na spójność cen w sklepach sieci w całym kraju, Biedronka przeciwnie – różnicuje je w zależności od lokalizacji placówek. Wojciech Gorzeń, partner w Movens Advisory i ekspert ds. pricingu, przyznaje, że są argumenty przemawiające za każda z tych strategii.
Forum Branży Kosmetycznej 2024: Beauty konsument przyszłości. Dołącz do tych, którzy o biznesie wiedzą więcej 03.07.2024 / 10:52
Marian Owerko, założyciel i szef rady nadzorczej FoodWell: Wierzę w niewidzialną rękę rynku, która określi udziały marek własnych w ofercie sklepów 01.07.2024 / 11:33
Szymon Mitoraj, Eurocash na Retail Trends 2024: Handel offline będzie miał się dobrze, ale jego rola będzie ewoluować 24.06.2024 / 14:55
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska: Nie wojna cenowa, tylko "zdecydowane, dosyć wyraziste zabieganie o klienta" 21.06.2024 / 14:21
Wręczyliśmy najważniejsze nagrody polskiego handlu! Lista laureatów Retail Business Awards 2024 18.06.2024 / 22:51
Justyna Szymani z Biedronki i Marian Owerko z FoodWell w jednej debacie podczas kongresu Retail Trends 2024 13.06.2024 / 13:21
Retail Trends 2024. Kiedy konsument zacznie kupować? Jak będzie kupował? Czy cena już na zawsze będzie definiować zachowania zakupowe klientów sklepów? 15.05.2024 / 09:17
Retail Business Awards 2024. Już w czerwcu wręczymy nagrody dla menedżerów i firm handlowych za wkład w rozwój polskiej gospodarki 12.05.2024 / 11:58
Weź udział w kongresie Retail Trends 2024! Spotkaj się z liderami branży handlowej i FMCG 04.04.2024 / 10:41
Najważniejsze spotkanie branży mięsnej i sektora roślinnych alternatyw już za nami 18.03.2024 / 20:53
Oto sieci z najlepszą ofertą mięsno-wędliniarską! Sprawdź, kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach 14.03.2024 / 18:14
Michał Sadecki, MSL Consulting na KMiRA 2024: producenci przespali czas i dali się wyprzedzić sieciom handlowym 14.03.2024 / 16:26
Musimy pamiętać o trzech punktach: serce, głowa i portfel - mówiła na KMiRA Marietta Stefaniak, wiceprezes ZM Silesia 14.03.2024 / 13:18
Grzegorz Kozieja, BNP Paribas na KMiRA 2024: skala inwestycji w rynek roślinnych alternatyw rośnie 14.03.2024 / 11:42
Artykuł sponsorowany Marka Duda rozszerza się o zupełnie nową linię. Premiera już niebawem na Kongresie Mięsnym & Roślinne Alternatywy! 12.03.2024 / 15:04
O jakich kosmetykach marzą konsumenci i po który produkty z branży beauty będą sięgać w nadchodzącym roku? 20.10.2023 / 13:45
Super-Pharm z nowymi pomysłami na rozwój. Modernizuje sklepy, tworzy nowy format handlowy i poszerza asortyment 20.10.2023 / 13:30
09.07. Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
11:18 Komisja Nadzoru Finansowego ukarała producenta piwa Perła potężną karą pieniężną. Za co spółka ma zapłacić 4 mln zł?
08:00 Lidl Polska rozwija ofertę prasy drukowanej. To propozycja m.in. dla osób starszych, z ograniczonym dostępem do sieci
09:00 Rosyjski handel detaliczny szuka możliwości rozwoju. Postępująca konsolidacja rynku dotyka także dużych graczy
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu
Rośnie odporność konsumentów na podwyżki cen. KLUCZOWE TRENDY NA RYNKU FMCG WEDŁUG NIELSENIQ 20.10.2023 / 08:40
Andrzej Szałowski, Eurocash na Retail Trends 2023: Oszczędzamy czas i koszty małych detalistów 11.06.2023 / 09:03
Marek Lipka, Carrefour Polska na Retail Trends 2023: Jesteśmy w bańce sztucznej inteligencji. Zejdźmy na ziemię 08.06.2023 / 11:41
Krzysztof Domeradzki, Kantar, na Retail Trends 2023: Jak badać gazetki promocyjne jutra? 30.05.2023 / 12:58
Marek Zachalski, CMR na Retail Trends 2023: w sklepach małoformatowych na znaczeniu traciły kategorie żywności objęte największymi podwyżkami 25.05.2023 / 16:45
Maria Szymczyk, Braincandy na Retail Trends 2023: Czy sprzedaż online to błogosławieństwo czy przekleństwo? 25.05.2023 / 16:31
NielsenIQ na Retail Trends 2023: kupujący zmieniają swoje potrzeby, szukają innego rodzaju produktów 25.05.2023 / 11:45
Kongres Retail Trends 2023 - obejrzyj transmisję z debaty otwierającej oraz z sali Shop Trends [STREAM] 25.05.2023 / 07:00
Sieć Żabka włącza "dopalacze ekspansji", oferując dodatkowe wsparcie dla nowych franczyzobiorców
Ekosystem detaliczny Grupy Eurocash trapi chroniczna stagnacja? Jak przebiega realizacja strategii przyjętej w 2022 r.?
Alfred Bujara, „Solidarność”: Pracownik sklepu w Polsce wykonuje dwa razy więcej czynności niż jego odpowiednik w Niemczech czy Francji
Tak wygląda nowy sklep autonomiczny Dino. To przyszłość handlu?
Dino uruchomiło "sklep bezobsługowy". Placówka będzie czynna 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu