16.06.2017 / 11:09
StoryEditor

Kaufland rozwija w Polsce ofertę marek własnych

Sieć Kaufland oferuje w swoich polskich sklepach ponad 1500 artykułów private label pod marką K-Classic. W ciągu ostatnich miesięcy oferta marek własnych została uzupełniona o produkty specjalistyczne, w tym produkty bez laktozy (żywność nabiałowa dla osób cierpiących na nietolerancję laktozy), BIO, wegańskie i wegetariańskie, czy dla dzieci. 

W ofercie sklepów Kaufland pojawiły się także wyroby pod nową marką własną K-take it veggie. Obecnie dostępnych jest obecnie ponad 20 artykułów. Asortyment obejmuje różne produk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:12
StoryEditor
Komornik zlicytuje znane zakłady mięsne. "To już nie była tradycyjna receptura"
Zakłady Mięsne Lisewo idą pod młotek (fot. Pixabay/orko46; Google Maps)

W połowie maja ma zostać zlicytowany majątek po Zakładach Mięsnych Lisewo, znanych także jako ZM Ritter. Do kupienia jest cała infrastruktura po masarni pod Chełmnem w kujawsko-pomorskim. Ile jest wart majątek upadłej firmy i ile żąda komornik?

W maju komornik chce zlicytować majątek po Zakładach Mięsnych Lisewo

W czwartek 15 maja 2025 roku odbędzie się licytacja komornicza nieruchomości należącej do Zakładów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 18:51
StoryEditor
Ziemowit Fałat, Browar Pinta: Przez rok warzymy tyle, co liderzy w jeden dzień – a mimo to jesteśmy najwięksi! [RETAIL TRENDS 2025]
Ziemowit Fałat, współzałożyciel i współwłaściciel Browaru Pinta (w środku) wziął udział w debacie ”Handel przyszłości według dostawców - kanały, formaty, konsument”, podczas kongresu Retail Trends 2025 (fot. wiadomościhandlowe.pl)

W dzisiejszym dynamicznym świecie rynek oczekuje od producentów nieustannego podążania za trendami, innowacjami i zmieniającymi się gustami konsumentów. Presja, by stale oferować coś nowego, być „na czasie” i odpowiadać na potrzeby kolejnych segmentów odbiorców, może prowadzić do nieustannego pędu za zmianą. W takim środowisku łatwo zgubić to, co najważniejsze – autentyczność i spójność marki.

Marki, które odniosły sukces, zazwyczaj zbudowały go na konkretnych wartościach, unikalnym podejściu i bliskiej relacji ze swoimi odbiorcami. Te cechy stanowią fundament ich toż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 06:51