Marki własne i marki prywatne

Intermarche stawia na marki własne. Sieć chce wykonać ambitny plan do 2026 roku 19.11.2024 / 09:15

Biedronka audytuje dostawców na potęgę. Po co sieć robi tyle kontroli? 13.11.2024 / 21:35

Właściciel sieci Makro walczy o zyski. Dystrybutor stawia na aktywną sprzedaż i bardzo mocny rozwój marki własnej 13.11.2024 / 17:00

Biedronka rozszerza koncept promocji marek własnych. Tym razem sieć chce budować rozpoznawalność marki Polaris 08.11.2024 / 13:11

Aldi Nord rozszerza swoją obecność w Europie, realizując strategiczne działania optymalizujące 05.11.2024 / 10:45

Bosko – nowa marka własna Lagardère Travel Retail wchodzi na rynek 04.11.2024 / 12:28

Kaufland poszerza portfolio marek własnych. Na jaką kategorię produktową stawia sieć? 30.10.2024 / 11:28

Alexander Lauer, Aldi Nord: polski rynek jest dla nas wyjątkowy, chcemy przekonać Polaków do naszych marek własnych 28.10.2024 / 13:59

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Moja Cena – nowy hard dyskont w Warszawie. Kolejny szyld sklepowy rosyjskich oligarchów [GALERIA]
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią