Marki własne i marki prywatne
![Michał Sadecki, co-founder & CEO w MSL Consulting oraz Tech4Retail (wiadomoscihandlowe.pl)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/14/h_526802_220.webp)
Michał Sadecki, MSL Consulting na KMiRA 2024: producenci przespali czas i dali się wyprzedzić sieciom handlowym 14.03.2024 / 16:26
![Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży w Carrefour Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/14/h_526796_220.webp)
Carrefour na KMiRA 2024: Sieci hiper- i supermarketowe zdały sobie sprawę, że bez marki własnej nie dadzą rady 14.03.2024 / 15:47
![9 mld zł - o taką kwotę (w przybliżeniu) wzrosły wydatki na marki własne w ciągu minionego roku (fot. mat. prasowe/zdjęcie ilustracyjne)](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/13/h_526394_220.webp)
Dla marek własnych "sky is the limit"? Jak dużą część polskiego rynku mogą zagarnąć produkty private label? [ANALIZA] 13.03.2024 / 14:21
![<p>Biedronka inwestuje w marki własne (fot. mat. pras.)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/07/h_525538_220.webp)
Biedronka rozwija marki własne. Sieć skupia się nie tylko na wprowadzaniu nowości 07.03.2024 / 12:22
![<p>Zdj. ilustracyjne (Fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/07/h_503520_220.webp)
Marki własne odpowiadają za 54 proc. wzrostów rynku spożywczego w 2023 r. Sprzedaż w Europie osiagnęła historyczny rekord 07.03.2024 / 10:13
![<p>W zeszłym roku udział wartościowy marek własnych w rynku FMCG wyniósł 22,6 proc. wobec 21,3 proc. w 2022 r. (fot. ŁR/wiadomoscihandlowe.pl)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/01/h_423463_220.webp)
Wartość rynku marek własnych nadal rośnie. Nakręcają go nie tylko Biedronka i Lidl 01.03.2024 / 17:58
![<p>Ewa Dźwigacz, menedżer grupy kategorii produktowych w Carrefour Polska, zapowiada intensywny rozwój portfolio oraz promocje marek własnych (fot. Sebastian Góra)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/03/01/h_524828_220.webp)
Carrefour będzie zwiększał obroty na markach własnych i poszerzał ich portfolio. Ile produktów pod swoimi brandami sieć chce mieć za dwa lata? 01.03.2024 / 15:01
![<p>Producenci FMCG tną koszy i walczą o wzrosty sprzedaży (fot. mat. pras.)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/02/29/h_524381_220.webp)
Producenci FMCG tną koszty i walczą o wzrosty sprzedaży. Patryk Rudnicki z Bain & Company wskazuje, kto wygra tę rywalizację 29.02.2024 / 09:41
![<p>Jarosław Tabienko, członek zarządu Delko (Linkedin)</p>](https://static.wiadomoscihandlowe.pl/images/2024/02/28/h_524334_220.webp)
Pracownicy sklepów mają zdecydowane opinie o handlu w niedzielę. Kto jest najbardziej krytyczny?
Anna Grabowska, CEO Żabka International: Rozważamy różne sposoby wejścia na inne rynki, nie tylko przez partnerów, ale też organicznie [WYWIAD]
Auchan zdradza plany otwarć. Ile sklepów uruchomi w Polsce sieć do końca 2024 roku?
Wojna cenowa uderza w małe sklepy. Udział dyskontów w polskim rynku spożywczym przekroczy 40 proc.
Delikatesy Merkus wyznaczają nowe standardy na trójmiejskim rynku detalicznym. Zobacz sklepy po remodelingu! [GALERIA]