01.07.2021 / 13:55
StoryEditor

Rekordowy wzrost sprzedaży detalicznej w Polsce w ciągu ostatniej dekady na tle UE

68 proc. polskich konsumentów czuje się bezpiecznie podczas robienia tradycyjnych zakupów (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Sprzedaż detaliczna w Polsce w minionej dekadzie wzrosła aż o 53 proc. W porównaniu z krajami Europy Zachodniej dynamika wzrostu na polskim rynku była zdecydowanie wyższa. Ale mimo wszystko nie jesteśmy w tej kategorii liderem.

Jak wynika z raportu „Handel detaliczny. Profil branży” przygotowanego przez Bank Pekao, dynamika sprzedaży detalicznej w Polsce w latach 2010-20 była zdecydowanie wyższa od tej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 09:45
StoryEditor
Carrefour ogłasza koniec wysyłania papierowych gazetek. Oszczędzi tysiące ton papieru
Na zdj. Carrefour w Krakowie (fot. tomeqs/Shutterstock)

Sieć Carrefour z końcem marca chce zaprzestać z wysyłki papierowych gazetek do swoich klientów. Firma stawia na digitalizację.

O decyzji poinformował prezes sieci Alexandre Bompard, który zaznaczył, że sieć kończy z “odpadami papierowymi”. Padła też konkretna data: 31 marca. Później konsumenci nie będą ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 12:50
StoryEditor
MediaMarkt coraz mocniej stawia na usługi dla klientów. Co okaże się hitem: model subskrypcyjny, usługa concierge czy ubezpieczenia sprzętu? [WYWIAD]
Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt (fot. MediaMarkt)

Jakie są główne priorytety MediaMarkt w kontekście podnoszenia satysfakcji klientów? Jakie cele firma stawia sobie w ramach gospodarki obiegu zamkniętego oraz jakie nowe inicjatywy i udogodnienia wprowadza, aby zakupy były bardziej wygodne? Z tymi pytaniami mierzy się Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt.

Oferta usług w MediaMarkt jest dość szeroka. Jakie są główne priorytety firmy w tym zakresie?

Karolina Fijołek-Gajewska, dyrektorka departamentu usług w MediaMarkt: W M...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 15:48