Wartości sprzedaży dóbr FMCG w trzecim kwartale 2024 r. wzrosła o 4,3 proc. – wynika z najnowszych danych NIQ. Łącznie z produktami zaliczonymi do kategorii Tech & Durables, Polacy wydali na nie blisko 99 mld zł. Jak w tym czasie kształtowała się konsprzedaż wolumenowa?
Neonet zamyka znaczną liczbę nierentownych sklepów. Tonąca sieć próbuje utrzymać się na powierzchni
Jak radziły sobie poszczególne segmenty Grupy Eurocash? Własne sklepy wyraźnie w dół
Lidl wraca do korzeni dyskontów i modernizuje swoje sklepy. Zapraszamy na spacer po najnowszym koncepcie [GALERIA]
Carrefour wysłał list do dostawców sieci. Co w nim jest? Czego prezes Alexandre Bompard domaga się od producentów?
Ile Carrefour płaci za butelkę PET? Sieć oferuje najwyższą w Polsce stawkę za zwracane plastikowe opakowania po napojach