22.09.2023 / 13:52
StoryEditor

Co będzie kupował konsument przyszłości?

Monika Borycka, ekspertka think tanku ”Żywność dla Przyszłości” (fot. Joanna Gałuszka)
Czy w przyszłości chleb stanie się luksusem? Jak wyglądają perspektywy hodowli zwierząt rzeźnych w kontekście coraz bardziej widocznego zwrotu w kierunku roślin i alternatywnego białka? Na ile prawdopodobne jest, że planowanie zakupów spożywczych przejmą od konsumentów wirtualni asystenci wyposażeni w sztuczną inteligencję? O tych i innych scenariuszach rozmawiamy z Moniką Borycką, ekspertką think tanku „Żywność dla Przyszłości”.

Jak zmieni się produkcja żywności w perspektywie najbliższych 25 lat?

Dziś rysuje się kilka istotnych scenariuszy przyszłości i w zależności od tego, który weźmiemy „na tap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.11.2024 / 10:44
StoryEditor
Firma kurierska DPD ma już w Polsce ponad 30 tys. punktów nadań i odbiorów przesyłek

DPD Polska przekroczyła liczbę 30 tys. lokalizacji punktów Pickup i automatów paczkowych. Operator podkreśla, że obecnie jest najbardziej dostępną siecią nadań i odbiorów paczek w Polsce.

Firma DPD Polska, obecna na naszym rynku od ponad 33 lat, korzysta z dynamicznego rozwoju e-commerce i poszerza swój potencjał w zakresie świadczenia usług kurierskich. Poza ofe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:49
StoryEditor
Kolejny dyskont odzieżowy planuje podbijać europejskie rynki
Dyskont ma około 2 tys. sklepów w 17 krajach europejskich.

Takko Fashion, niemiecki dyskont odzieżowy, poinformował o rekordowych zyskach ze sprzedaży na rodzimym rynku w pierwszym półroczu - pomimo ogólnej trudnej sytuacji w branży modowej. Menadżerowie sieci zapowiadają ekspansję na nowych rynkach w Europie.

Takko Fashion podało dane finansowe za okres od lutego do lipca, podkreślając, że ma za sobą sześć bardzo dobrych dla biznesu miesięcy. W tym okresie Takko Fashion osiągnęło ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2024 03:06