12.04.2017 / 11:22
StoryEditor

Szaszłyk kiełbasy nie wyprzedzi

Wśród wędlin, przetworów i gotowych potraw mięsnych na grill od lat bezkonkurencyjna jest kiełbasa. Stanowi ona zazwyczaj ponad 80 proc. wskazań respondentów pytanych o to, co najczęściej grillują. Oczywiście można mówić o wielu rodzajach kiełbas, różnych wariantach smakowych czy długościach, ale generalnie – jej pozycja „królowej rusztu” nie jest zagrożona.

Wiele osób pamięta, jak grillowanie wyglądało kiedyś. Ognisko, kiełbasa, ziemniaki z żaru, chleb na patyku zamiast karkówki… Prawdziwy renesans grillowanie przeżywa u nas dopier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 16:34
StoryEditor
K... kurczę jakie to dobre. Kaufland zapowiada rozwój sztandarowej marki własnej
Kaufland zapowiada rozwój sztandarowej marki własnej (Kaufland Polska)

Kaufland Polska stawia na lokalność. Stefan Hoppe, prezes sieci, zapowiedział kolejny skok rozwojowy oferty pod marką własną K-Stąd Takie Dobre!, która odwołuje się do polskich tradycji kulinarnych. Jakie nowości zostaną wprowadzone?

Stefan Hoppe, prezes sieci Kaufland Polska zapowiedział rozwój portfolio produktów marki własnej K-Stąd Takie Dobre. Przy obecnej liczbie 270 produktów mocne zwiększenie portfel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 13:47
StoryEditor
Carrefour kreuje w Polsce nowy trend walentynkowych kolacji tematycznych i liczy na wzrost sprzedaży produktów premium
Tydzień francuski w sklepach Carrefour w Polsce. - Na francuskich smakach w Carrefour znamy się najlepiej, dlatego wierzę, że to właśnie autentyczność i wysoka jakość przyciągnie w tym tygodniu klientów do naszych sklepów - mówi Piotr Lubiewa-Wieleżyński, dyrektor rozwoju sprzedaży w Carrefour Polska.

Sieć Carrefour Polska postanowiła wykreować wśród Polaków nowy trend - walentynkowych kolacji tematycznych, np. w stylu francuskim. Z tej okazji jej super- i hipermarkety zaoferowały ponad 100 wyselekcjonowanych i sprowadzonych z Francji oryginalnych produktów, z pomocą których w łatwy sposób można przygotować uroczystą kolację dla ukochanej osoby oraz przenieść się z nią kulinarnie do dowolnego kraju na świecie.

Sieć Carrefour Polska nieustannie rozbudowuje swoją ofertę tematycznych tygodni kulinarnych, odpowiadając na rosnące zainteresowanie klientów różnorodnymi smakami z całego świat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 14:42