10.02.2023 / 11:12
StoryEditor

Edyta Zębala, ZM Silesia: Zmiany społeczne napędzają popyt na dania gotowe [WYWIAD]

Edyta Zębala, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia (fot. mat. pras.)
Wydaje się, że kategoria convenience food będzie dalej intensywnie rosła. Być może nie tak szybko, jak do tej pory, ale będzie to naszym zdaniem istotny wzrost w okolicach 6-8 proc. – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Edyta Zębala, dyrektor marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

Czy rynek dań gotowych wciąż ma potencjał?

Rynek dań gotowych to segment, który przeszedł w ostatnich latach olbrzymią rewolucję. Zarówno jeśli chodzi o asortymen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 13:40
StoryEditor
Alex Henriksen nowym szefem Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej
Alex Henriksen dyrektor zarządzający Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej, fort. Tetra Pak
Alex Henriksen został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego firmy Tetra Pak w regionie Europy Wschodniej. Swoje obowiązki obejmie z dniem 1 sierpnia br., zastępując tym samym Lyndsey Loyden-Edwards, która niebawem przejmie inne zadania w ramach organizacji. Wraz z objęciem stanowiska, Alex Henriksen przejmie odpowiedzialność za zarządzanie działalnością operacyjną Tetra Pak w 16 krajach, w tym za pracę siedmiu biur handlowych.

Alex Henriksen dołączył do Tetra Pak w 1998 r. i od tego czasu zajmował wiele stanowisk kierowniczych w strukturach europejskich i globalnych firmy. Od roku 2020 zajmuje sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 15:49
StoryEditor
Żabka oferuje gadżet niczym z azjatyckiego marketplace’u. Piwne nosidełko ma zachęcić do powrotu po kolejne butelki
Żabka oferuje piwne nosidełko (Shutterstock; Żabka)
Na piętnastu stronach z najnowszej gazetki promocyjnej sieci Żabka umieszczono ofertę piwa i licznych promocji związanych z zakupem tego typu napojów. Są wielosztuki i konkursy, ale jedna z ofert wydaje się szczególnie oryginalna. To piwne nosidełko, dostępne pod pewnymi warunkami.

Droga do zdobycia produktu sprzedawanego przez Żabkę jako gadżet do piwa za 1 zł jest dosyć wyboista. Klient kupujący w piwo w tej sieci sklepów otrzymuje kupon na kolejne zakup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 08:48