13.01.2022 / 11:57
StoryEditor

Edyta Zębala, ZM Silesia: Stawiamy na rozwój kategorii dań gotowych [WYWIAD]

Edyta Zębala, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia (fot. mat. pras.)
W zeszłym roku obraliśmy kierunek, którego zamierzamy się trzymać realizując długoterminową strategię rozwoju naszych marek, a tym samym także portfela produktowego. Jednym z priorytetów na najbliższe miesiące jest dla nas rozwój kategorii dań gotowych – wskazuje w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Edyta Zębala, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia.

Jak ocenia Pani zeszły rok z perspektywy rozwoju ZM Silesia?

Rok 2021 był dla naszej firmy bez wątpienia przełomowy. Rozpoczęliśmy budowę marki premium wędlin drobiowych z lin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 12:45
StoryEditor
Są pełne dane o inflacji za grudzień. Co generuje wzrost cen? O ile podrożała żywność?
Inflacja w stosunku miesięcznym wyhamowała (fot. Shutterstock)

Główny Urząd Statystyczny podał pełne dane o inflacji za grudzień. Wyniosła ona 4,7 proc. (szybki szacunek 4,8 proc.). Żywność i napoje bezalkoholowe drożały w tempie 4,8 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

Warto zaznaczyć, że w stosunku miesięcznym inflacja wyniosła 0 proc., a zatem teoretycznie ceny nie zmieniły się. Biorąc pod uwagę ceny żywności i napojów bezalkoholowych w stos...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 14:54
StoryEditor
Polscy naukowcy stworzyli Produktoskop. Ma pomóc w walce z podwójną jakością produktów
Dual quality to praktyka zakazana w UE (Fot. Shutterstock)

Chociaż sprzedaż produktu takiej samej marki, ale różniącego się znacznie składem na różnych rynkach jest niezgodna z prawem, nadal zdarzają się przypadki tzw. dual quality. Naukowcy stworzyli jednak narzędzie, które ma ułatwić odpowiednim urzędom sprawdzenie, czy nie są oszukiwani. Ma im w tym pomóc tzw. Produktoskop.

Każdy produkt wprowadzany na rynki Unii Europejskiej, występujący pod taką samą nazwą i w takim samym opakowaniu, musi mieć identyczne skład i właściwości (np. smak, zachowanie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. styczeń 2025 15:06