12.12.2022 / 11:11
StoryEditor

Żabu jest już w Żabce. Wirtualna rzeczywistość wkracza do sieci sklepów. O co chodzi z nową zabawą?

Żabu w Żabce. Nowa promocja w sieci sklepów i aplikacji mobilnej Zappka (Żabka Polska, wiadomoscihandlowe.pl)
Żabka przedstawiła wreszcie Żabu, a raczej ogłosiła jego poszukiwania. Od ponad tygodnia sieć handlowa bawi się z internautami w zabawę polegającą na tropieniu dziwnego wirtualnego potwora. Czy ktoś w końcu go znalazł?

Poszukiwania fikcyjnego Żabu są jak próba znalezienia pokemona, tyle że pokemony dały się znaleźć, a Żabu jak nie było tak nie ma. Na pytania jednego z internautów „To jakaś akc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 15:39
StoryEditor
Na świecie jest blisko miliard zwierząt domowych – psów i kotów. "Mars Global Pet Parent Study"

Aż 37 proc. opiekunów deklaruje, że ich czworonożny przyjaciel jest dla nich najważniejszy w życiu – wynika z największego globalnego badania dotyczącego opiekunów zwierząt domowych,"Mars Global Pet Parent Study" zrealizowanego przez firmę Mars Incorporated. Badanie wykazało, że ponad połowa (56 proc.) ludzi posiada kota lub psa, a 47 proc. z nich podjęło się opieki nad czworonogiem po raz pierwszy. Sygnalizuje to nową erę opiekunów zwierząt domowych, gdzie więzi emocjonalne pomiędzy człowiekiem a jego pupilem są silniejsze niż kiedykolwiek.

Coraz więcej z nas podejmuje się opieki nad czworonogami. Zmianie ulega jednak nie tylko liczba psów i kotów w gospodarstwach domowych, lecz także nasze podejście do opieki nad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2024 / 16:45
StoryEditor
Mateusz Morawiecki porównuje ceny w dyskontach Netto w Polsce i Niemczech. Były premier przekonuje, że w Berlinie jest taniej
Na zdj. Mateusz Morawiecki na spotkaniu w Centrum Zakupowym Jan w Brzeszczach/zdjęcie ilustracyjne (fot.Twitter.com/premierRP)

Były premier Mateusz Morawiecki opublikował w serwisie X - czyli na dawnym Twitterze - grafikę, na której porównane zostały ceny w sklepach sieci Netto w Polsce i Niemczech. Polityk Prawa i Sprawiedliwości zaprezentował koszyk ośmiu produktów. Jakich? I gdzie było taniej?

Mateusz Morawiecki porównał ceny oleju (1 litr), majonezu (500 ml), jajek (10 sztuk), bananów (1kg), chipsów, czekoladek Kinder, masła i pomidorów (0,5 kg). W siedmiu przyp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 09:12