Nowe technologie dla handlu

Konsument pod obserwacją, czyli jak technologia wizyjna poprawia wiedzę o zachowaniach klientów [WIDEO] 04.02.2025 / 13:58

Adam Mickiewicz i Stańczyk promują marki własne Aldi Polska. Mocna mieszanka kawy i AI 03.02.2025 / 13:13

Sieć Rossmann dzięki aplikacji zwiększa sprzedaż i lojalność klientów. Z jakich funkcji korzystają klienci? 31.01.2025 / 12:33

Branża handlu detalicznego artykułami spożywczymi w 2025 r. stoi na rozdrożu [RAPORT STRATEGY&] 30.01.2025 / 12:59

Czy to już koniec kas samoobsługowych? Co je zastąpi? Oglądaj najnowszy odcinek Liczy się Handel [WIDEO] 28.01.2025 / 12:55

Społem PSS Bochnia stawia na cyfryzację i automatyzację. Sieć wdrożyła inteligentne wózki sklepowe 21.01.2025 / 15:13

Żabka inwestuje w retail media i chce na nich zarabiać. Sieć convenience uruchamia narzędzie Żabka Ads - Shopper-Driven Media 21.01.2025 / 14:28

TOP6 trendów na rynku płatności. Jaką rolę w transformacji handlu odegrają technologie płatnicze? 15.01.2025 / 10:54

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Shein największym zwycięzcą na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. Konkuruje z takimi markami jak Hermès i Chanel
Dyskusja o systemie ROP. Producenci i samorządy po dwóch stronach barykady