Retailtech i nowe technologie

Ofensywa Grupy Muszkieterów. Przejmuje kontrolę nad platformą retail media 18.02.2025 / 12:10

Jak płacą Polacy? Te metody płatności zyskały najwięcej w zeszłym roku 18.02.2025 / 11:42

Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania 17.02.2025 / 09:30

Żabka TAXI - sieć przewiezie klientów taksówką! W aplikacji Żappka debiutuje usługa stworzona wspólnie z Freenow [NASZ NEWS] 11.02.2025 / 17:00

Auchan szuka sposobu na handel w niedziele. Testuje trzy sklepy autonomiczne 11.02.2025 / 09:33

Jedna trzecia polskich konsumentów nie chce korzystać z biometrii i nie chce tego zmieniać. Klienci czują się mniej bezpieczni 10.02.2025 / 13:10

PepsiCo wdraża na polskim rynku aplikację PepHub. Zarejestrowała się już połowa klientów z sektora HoReCa 07.02.2025 / 13:55

Orlen Skylight accelerator – koncern wyszukuje start-upy, które pomogą odpowiedzieć na wyzwania technologiczne i biznesowe 07.02.2025 / 12:06

Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Kroczące rabaty w Carrefourze. Sieć twierdzi, że Polacy je lubią
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Shein największym zwycięzcą na globalnym rynku odzieżowym w 2024 r. Konkuruje z takimi markami jak Hermès i Chanel
Dyskusja o systemie ROP. Producenci i samorządy po dwóch stronach barykady