17.10.2023 / 11:48
StoryEditor

Żabka wchodzi na nowe terytoria. Sieć otwiera autonomiczne sklepy Żabka Nano na uczelniach i w galerii handlowej

Autonomiczne placówki sieci Żabka pojawią się w coraz bardziej nietypowych lokalizacjach. Ostatnio otwarte zostały na kampusach dwóch wyższych uczelni oraz w jednej ze stołecznych galerii handlowych (fot. LinkedIn)
Autonomiczne sklepy sieci Żabka wyrastają w coraz bardziej nietypowych lokalizacjach. Dwie z trzech nowo otwartych placówek Żabka Nano mają ułatwić życie studentom. Trzecia to ukłon w stronę klientów jednego z największych centrów handlowych w stolicy.

– W firmie Żabka Polska naprawdę wierzymy, że sklepy autonomiczne mogą zapewnić większą wygodę w życiu naszych klientów. Dzięki tej technologii jesteśmy w stanie otwierać nasz p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2024 / 16:23
StoryEditor
Orlen żąda zwrotu dużych pieniędzy od byłego wiceprezesa. Chodzi o ponad 600 tys. zł
Orlen nie wyklucza pozwów wobec kolejnych byłych członków zarządu (fot. mat.pras.)

Orlen zażądał od Michała Roga, byłego wiceprezesa ds. handlu i logistyki w zarządzie kierowanym przez Daniela Obajtka, zwrotu 617 103 zł. Pozew w tej sprawie już trafił do sądu.

Money.pl dotarł do treści pozwu, który został skierowany do sądu przeciwko Michałowi Rogowi, wiceprezesowi Orlenu w latach 2018-2024. W zarządzie kierowanym przez Daniela...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2024 / 18:00
StoryEditor
To koniec kodów EAN na opakowaniach? „Większość przejdzie na kody dwuwymiarowe” [WYWIAD]
Elżbieta Hałas, GS1 (fot. Gs1)

- Kod GS1 QR jednocześnie umożliwia sprzedaż oraz daje możliwości łączenia różnych źródeł informacji o produkcie i pokazywania ich kompleksowo. To ogromna szansa dla marek w promowaniu produktu i wypełnianiu wymogów nowych regulacji związanych z gospodarką cyrkularną - mówi Elżbieta Hałas, prezeska GS1 Polska.

Dyskusja o sztucznej inteligencji zdominuje rozmowy o roli technologii w biznesie w najbliższych latach?

Myślę, że tak. Sztuczna inteligencja bardzo szybko się rozwija, nawet ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 22:18