10.08.2022 / 17:12
StoryEditor

Sieć Super-Pharm podsumowała wyniki nowej aplikacji. Jakie są wnioski?

Aplikacja Super-Pharm (Super-Pharm)
W ciągu 90 dni od startu nowej odsłony aplikacji Super-Pharm klienci marki obejrzeli w niej 2 miliony produktów, aktywowali 125 tys. kuponów lojalnościowych i złożyli ponad 50 tys. zamówień.

Użytkownicy ocenili wygląd i funkcjonalność nowej aplikacji Super-Pharm w App Store na 4,8. Za projekt odpowiadają dwie firmy: technologiczno-doradcza – Future Mind oraz dostawca rozwiązań e-commerce - Exorigo-Upos SA.

Aplikacja Super-Pharm bardzo szybko zyskuje nowych użytkowników. Korzysta z niej już ponad 250 tys. osób. W ciągu niespełna 3 miesięcy od jej startu, została wyświetlona na ekranach smartfonów aż 14 milionów razy. Oznacza to, że każdy z użytkowników w tym czasie skorzystał z aplikacji średnio 56 razy.

Aplikacja odpowiedzią na oczekiwania klientów

Poza podstawową funkcją, czyli umożliwieniem zakupów i płatności w dogodnej formie - BLIK, karta lub szybki przelew, aplikacja umożliwia przeglądanie na smartfonie oferty drogerii, sprawdzanie opinii, filtrowanie listy produktów oraz dodawanie wybranych z nich do ulubionych. Podąża także za oczekiwaniami polskich konsumentów, którzy wyjątkowo cenią sobie możliwość odbioru zamówień online w sklepie fizycznym (click & collect). Zapewnia również dostawę do popularnych Paczkomatów lub za pośrednictwem kuriera.

Członkowie Klubu Lifestyle, czyli programu lojalnościowego Super-Pharm, zyskują dzięki aplikacji możliwość zakupu produktów w ofertach specjalnych lub w niższych cenach – zarówno online, jak również w trakcie wizyt w drogeriach stacjonarnych. W ten sposób nowe mobilne rozwiązanie wpisuje się w customer journey współczesnego konsumenta, który przemieszcza się płynnie pomiędzy różnymi kanałami sprzedaży: e-commerce i tradycyjnym. Ze spersonalizowanych promocji skorzystało już wielu klientów Super-Pharm, a wirtualna karta lojalnościowa w ciągu 90 dni od launchu aplikacji, została wyświetlona ponad 200 tys. razy.

- Aplikacja Super-Pharm jest odpowiedzią na aktualne trendy oraz potrzeby naszych klientów i klientek, którzy chcą robić zakupy zarówno w sklepach fizycznych, jak i internetowych. Ważna jest dla nich prosta obsługa, wygoda oraz funkcjonalność. Rezultaty po pierwszych tygodniach nie pozostawiają wątpliwości – udało się spełnić te oczekiwania – mówi Maciej Maćkowiak, Lead Product Manager w Super-Pharm.

Wygoda to klucz do sukcesu aplikacji

Za warstwę technologiczną aplikacji odpowiedzialna było Exorigo-Upos SA. Firma jako twórca nowego sklepu internetowego Super-Pharm prowadziło prace backendowe w GraphQL i stworzyło zupełnie nowe API. Dzięki przemyślanej architekturze umożliwia ono nie tylko zasilanie rozwiązania danymi z Magento, lecz również decyduje o szybkości działania i wygodzie użytkowania aplikacji – cechach kluczowych dla osób dokonujących zakupów na urządzeniach mobilnych.

- Projekt nowej aplikacji mobilnej, zrealizowany wspólnie z Future Mind, to kolejny etap w procesie naszej współpracy z Super-Pharm. Cieszymy się z sukcesu związanego z uruchomieniem kolejnego, tym razem mobilnego, kanału sprzedaży. Pierwszy projekt zrealizowany z Super-Pharm, czyli nowa odsłona sklepu internetowego, okazał się trampoliną do dalszej ekspansji marki w świecie omnichannnel - mówi Przemysław Łukaszewski, Head of E-commerce, Exorigo-Upos.

Drugim partnerem w projekcie był zespół ekspertów z Future Mind, którzy mogą pochwalić się współpracą z takimi sieciami jak Żabka, Hebe czy Sinsay. W projekcie dla Super-Pharm zajęli się doradztwem w obszarze e-commerce i m-commerce oraz wdrożeniem i rozwojem produktu.

- Współpraca sieci drogerii i aptek Super-Pharm oraz Future Mind zaowocowała stworzeniem nowoczesnej i przyjaznej aplikacji mobilnej. Mamy ambitne plany rozwoju dotyczące wdrożenia nowych funkcjonalności, m.in. w zakresie personalizacji oferty i lojalizacji użytkowników. Pozwolą one na dotarcie do większej liczby konsumentów, coraz chętniej korzystających z nowoczesnych rozwiązań podczas zakupów – mówi Emil Waszkowski, Head of Digital Consulting, Future Mind.

 

07.11.2024 / 12:27
StoryEditor
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków?
Europejscy konsumenci wydają 888 mld euro na produkty spożywcze. Ile z tego dostaje branża gotowych posiłków? (fot. Shutterstock)

W ciągu ostatniego roku europejscy konsumenci wydali aż 888 miliardów euro na żywność i napoje i produkty do natychmiastowej konsumpcji, czyli gotowe dania, wynika z najnowszego raportu Circana dotyczącego zachowań konsumenckich.

Raport Circana podkreśla, że tradycyjne granice między sektorem gastronomicznym a sprzedażą detaliczną ulegają zatarciu. Konsumenci coraz chętniej sięgają po gotowe do spożycia ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 12:15
StoryEditor
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka o pracy w Wigilię: zmiana obecnego konsensusu jest trudna, ktoś zostałby pokrzywdzony
Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka (fot. mat. prasowe)

Mamy w Polsce od wielu lat konsensus, zakładający pracę sklepów w Wigilię do godz. 14. Zmiana tego byłaby trudna, któraś ze stron zostałaby pokrzywdzona - przyznaje Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka, odpowiadając na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl.

W trakcie wtorkowej konferencji Żabki zadaliśmy prezesowi Tomaszowi Suchańskiemu pytanie o pracę w handlowców w Wigilię. Czy dzień ten, zgodnie z propozycją posłów Lewicy, powin...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 10:26