26.11.2021 / 08:45
StoryEditor

Lidl Plus i Żappka wśród najczęściej używanych aplikacji mobilnych sieci spożywczych

Wśród aplikacji mobilnych sieci spożywczych najczęściej używanymi były w październiku 2021 r. Lidl Plus i Żappka (Shutterstock)
Ponad połowa użytkowników aplikacji mobilnych ma w telefonie zainstalowane aplikacje, z których nie korzysta – wynika z badania firmy Inquiry prezentowanego w raporcie „Aplikacje mobilne – przegląd rynku i perspektywy rozwoju” przygotowanym razem z redakcją portalu wiadomoscihandlowe.pl. Ostatnie wzrosty popularności aplikacji sieci spożywczych Lidl i Żabka pokazują, że warto pracować nad rozwiązaniami w tym temacie, ponieważ liczba użytkowników może wzrosnąć w imponującym tempie.

Allegro, Olx, Lidl Plus, AliExpress i Żappka są czterema aplikacjami zakupowymi, które znalazły się wśród 20 najpopularniejszych aplikacji mobilnych według badania Mediapanel za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.12.2024 / 12:43
StoryEditor
Firma Roshen wstrzymała produkcję w fabryce słodyczy na Węgrzech. Jej zakłady działają już tylko w Ukrainie i na Litwie
Roshen produkuje słodycze w siedmiu fabrykach zlokalizowanych w Ukrainie i Litwie (fot. Roshen)

Firma byłego prezydenta Ukrainy Petra Poroszenki zaprzestała produkcji w fabryce słodyczy Bonbonetti w Budapeszcie. To druga zamknięta placówka korporacji w tym kraju. Z działających zagranicznych aktywów firmy pozostaje już tylko fabryka słodyczy w Kłajpedzie.

Korporacja Roshen rodziny Petra Poroszenki wstrzymała produkcję w mieszczącej się w Budapeszcie fabryce słodyczy Bonbonetti. - Fabryka nie produkuje produktów od kwietnia 2023 r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.12.2024 / 11:37
StoryEditor
Grudzień nie może obyć się bez bąbelków. Wina musujące królują w polskich koszykach [ANALIZA]
Wina musujące królują w polskich koszykach (fot. Shutterstock)

W Polsce wina musujące zyskują coraz większą popularność, osiągając roczną sprzedaż na poziomie 938 mln złotych. W okresie świątecznym ich spożycie wręcz eksploduje, odzwierciedlając rosnącą miłość Polaków do celebracji z kieliszkiem wypełnionym bąbelkami.

Spożycie alkoholu w Polsce jest powszechnym zjawiskiem, choć zróżnicowanym pod względem częstotliwości i preferencji. Według danych z Syndykatu Alkoholowego NielsenIQ 2024, aż 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. styczeń 2025 01:13