06.07.2024 / 00:00
StoryEditor

Jantar stworzył sklep autonomiczny. Jak bardzo Jstore przypomina Żabkę Nano i czy będzie mógł z nią konkurować?

Tak prezentuje się autonomiczny sklep stworzony przez firmę Jantar (fot. LInkedIn)
Polska firma Janta, specjalizująca się w dostarczaniu usług związanych z IT dla handlu, produkcji, logistyki i sektora publicznego, zaprezentowała sklep autonomiczny własnego projektu, któremu nadała nazwę JStore. Jakie rozwiązania zostały w nim wykorzystane i czy zakupy w tej placówce są równie wygodne, jak w Żabce Nano?

Firma Jantar podkreśla, że sklep autonomiczny JStore został zaprojektowany przede wszystkim z myślą o wygodnie klientów. Placówka ma zapewniać im unikalne doświadczenia zakupo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 08:45
StoryEditor
Ile Polacy mają do wydania w sklepach i jak wypadają na tle reszty Europy?
Statystyczny Polak ma średnio rocznie do wydania na zakupy w sklepach nieco ponad 4 tys. euro. Plasuje nas to na czwartym miejscu od końca w Europie (fot. Shutterstock)
Mieszkaniec Europy ma średnio rocznie do wydania w sklepach ponad 6,5 tys. euro., podczas gdy Polak – nieco powyżej 4 tys. euro, czyli o około 40 proc. mniej. Pod względem siły nabywczej dla handlu detalicznego wyprzedzają nas nie tylko kraje Europy Zachodniej.

Średnia siła nabywcza dla handlu detalicznego dla Europejczyka wynosi ponad 6,5 tys. euro rocznie – wynika z pierwszej edycji raportu "GfK Retail Purchasing Power Europe", z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2024 / 12:14
StoryEditor
Artykuły spożywcze w abonamencie. Zaskakujące wyniki badania przeprowadzonego wśród polskich klientów!
Żywność w abonamencie? Czemu nie! (fot. Shutterstock)
Subskrypcje z roku na rok zyskują na popularności, również w Polsce. W branży spożywczej jak dotąd mało było tego typu inicjatyw. PwC zbadało, czy konsumenci w naszym kraju byliby skłonni do płacenia abonamentu za żywność. Wyniki mogą zaskakiwać!

W badaniu sprawdzano skłonność klientów do przejścia na metodę płatności opartą na subskrypcji w różnych kategoriach produktów. Okazuje się, że spośród 12 wyodrębnionyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2024 02:02